Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@11:31:46 GMT

یورو زیر 21 سال؛ ایتالیا 1-1 جمهوری چک

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۵۶۵۹

ایتالیا شروع ایده آلی در مرحله گروهی یورو زیر 21 سال نداشت

در اولین دیدار از مرحله گروهی مسابقات یورو زیر 21 سال، تیم های ملی ایتالیا و جمهوری چک به مصاف هم رفتند. ایتالیا ابتدا با گل جانلوکا اسکاماکا، مهاجم جنوا پیش افتاد اما جولیو ماجوره، هافبک اسپتزیا در دقیقه 75 گل به خودی زد تا بازی به تساوی کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتالیا در این دیدار دو اخراجی هم داد که ساندرو تونالی، سرشناس ترین بازیکن آتزورینی یکی از آن ها بود و ریکاردو مارکیتزا، در پایان بازی کارت قرمز گرفت. ایتالیا در بازی بعدی خود باید به مصاف اسپانیا برود. 

اطلاعات بازی ایتالیا و جمهوری چک (زیر 21 ساله ها) تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 4 فروردین 1400 (24 مارس 2020) ساعت برگزاری: 21:30 به وقت تهران مکان برگزاری: آرنا پترول، اسلوونی تورنمنت: بازی اول مرحله گروهی یورو 2021 زیر 21 سال گلزنان ایتالیا: جانلوکا اسکاماکا 31' گلزنان جمهوری چک: گل به خودی جولیو ماجوره 75' آمار بازی ایتالیا و جمهوری چک (زیر 21 ساله ها)

 

جدول گروه B

 

اخبار داغ 

ابراهیم شکوری در گفتگو با طرفداری: چرا بهانه به آسیا می دهیم؟ مسائلی مثل حق پخش را حل نکنیم، اوضاع بدتر می شود! هافبک پرسپولیس کنار بازیکن کرونایی استقلال چه می کرد؟ ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ آیا پله در مورد هزارمین گلش دروغ گفته است؟ (دوبله اختصاصی) کریستیانو رونالدو برای ترک یوونتوس، منتظر تماس رئال مادرید است / ادعای مارکا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جمهوری چک زیر 21 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون

مدیر باشگاه لورکوزن درباره تقابل سردار آزمون برابر تیم سابقش در لیگ اروپا صحبت و عنوان کرد هیچ بندی در قرارداد او مبنی بر بازی‌نکردن برابر لورکوزن وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، بایرلورکوزن پنجشنبه‌شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل رم قرار خواهد گرفت. سردار آزمون که از ابتدای فصل به صورت قرضی از لورکوزن به رم پیوسته است، در این بازی فرصت تقابل با تیم سابقش را دارد.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایر لورکوزن، درباره رویارویی‌ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، با باشگاه سابقش در نیمه‌نهایی لیگ اروپا گفت: این چیزها در حال حاضر در فوتبال عادی است. هیچ بندی در قرارداد قرضی سردار وجود ندارد که بازیکن ایرانی را از بازی مقابل تیم سابقش منع کند. آزمون تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد و اکنون به صورت قرضی در رم بازی می‌کند.

تصمیم‌گیری درباره آینده آزمون تا ژوئن

مهاجم ایرانی در شرایط خوبی است. او در جریان دیدار هفته قبل برابر ناپولی پنالتی گرفت و موثر بازی کرد. بازیکن ایرانی در این فصل سری آ، سه گل و دو پاس گل در ۲۰ بازی ثبت کرده است.

آزمون در رم راحت است و دوست دارد در این تیم بماند. دانیله دروسی، سرمربی ۴۰ ساله رم، نیز این بازیکن را دوست دارد ولی خیلی چیزها به این بستگی دارد که جالوروسی به لیگ قهرمانان صعود کند. در شرایطی که رم بخواهد قرارداد آزمون را دائمی کند باید ۱۲.۵ میلیون یورو به لورکوزن پرداخت کند که در این صورت سود خوبی به لورکوزن می‌رسد.

این مهاجم ژانویه ۲۰۲۲ با مبلغ ۲.۵ میلیون یورو از زنیت سن‌پترزبورگ به لورکوزن پیوست. با این حال آسیب‌دیدگی باعث شد آزمون نتواند خودش را در لورکوزن نشان دهد. بعید است آزمون دوباره برای لورکوزن بازی کند. گفته می‌شود علاوه بر رم، تیم‌های دیگری در ایتالیا و همچنین باشگاه‌های انگلیسی و اسپانیایی به جذب او علاقه‌مندند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم