Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:08:33 GMT

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال کاهش است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۵۷۲۲

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال کاهش است

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: ورود خودروها از شهرهای با وضعیت قرمز کرونا به استان ممنوع است و نیروی انتظامی با قاطعیت با این موضوع برخورد خواهد کرد.

عباس رضایی، امروز (چهارشنبه- ۴ فروردین) در جلسه ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه متاسفانه وضعیت سه شهرستان استان به لحاظ شیوع کرونا مناسب نیست، گفت: گلپایگان در وضعیت قرمز و خوانسار و لنجان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: به همین جهت در هفته جاری ۲ جلسه ویژه ستاد مقابله با کرونا استان را برگزار کردیم تا تمهیدات لازم اندیشیده و از شیوع این ویروس جلوگیری شود.

استاندار اصفهان گفت: روز گذشته نیز تیم بازرسی و نظارت جهت کنترل و جلوگیری از شیوع کرونا به شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار و لنجان اعزام شد.

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی به مردم از جمله اقداماتی است که باید انجام شود تا از شیوع و خیز مجدد کرونا در استان جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا، رضایی گفت: گزارش‌های واصله از دانشگاه علوم پزشکی نشان می‌دهد رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در سطح استان کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: تغییر وضعیت رنگ‌بندی استان نشان خوبی نیست و رعایت پروتکل‌ها نشانه فرهنگ مردم استان است.

استاندار اصفهان افزود: متاسفانه مسافرانی از استان‌های دیگر به اصفهان وارد شدند از این رو تصمیمات لازم برای جلوگیری از ترددها انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید اطلاع رسانی از وضعیت موجود از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی، رسانه‌های محلی و سامانه‌های در اختیار ادارات به گوش عموم‌ مردم برسد تا از ترددها کاسته شود.

رضایی از مردم استان خواست، از دید و بازدید عید و مجالس خانوادگی و حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند.

به گفته استاندار اصفهان، تلاش مدیریت استان جلوگیری از انتشار ویروس در تمامی شهرستان‌های بزرگ از جمله اصفهان، کاشان، فلاورجان، خمینی شهر ‌و نجف آباد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کروناویروس پروتکل های بهداشتی نوروز استاندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است

حنفی وردک معاون دفتر سیاسی طالبان در قطر با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: ‌‏جنایات جنگی و ضد بشریت رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت‌های نظامی و مالی کاخ سفید، نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است.

وی افزود: اعتراضات مردم در آمریکا، اروپا و استرالیا در دومین هفته با حمایت از فلسطین شدت گرفته‌ است اما از سوی دیگر مدعیان دروغین آزادی بیان با معترضان برخورد غیر قانونی می‌کنند. 

طالبان پیش از این نیز از شورای امنیت و کشورهای تأثیرگذار خواسته بود تا فراتر از قطعنامه‌ها، برای جلوگیری از نسل‌کشی مردم فلسطین گام‌های عملی بردارند و راه‌های عادلانه برای حل اساسی قضیه فلسطین جستجو کنند.

وزارت خارجه طالبان چندی قبل در بیانیه‌ای اعلام کرده بود پیدا شدن اجساد شهدا از محوطه بیمارستان «ناصر» که در میان‌شان زنان و کودکان نیز هستند، بیانگر مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین، عدم پایبندی رژیم اشغالگر صهیونیستی به قوانین و مقررات بین‌المللی و همه ارزش‌های انسانی و بی‌تفاوتی و چشم‌پوشی جامعه بین‌الملل به جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی است.

این بیانیه تاکید کرده بود افغانستان از مبارزه حق‌طلبانه مردم فلسطین حمایت کرده و از انسان‌های آزاده در سراسر جهان می‌خواهد تا برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی تلاش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • چطور هم وزن کم کنیم و هم از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • پنج راه برای تکمیل «چرخه استرس» و جلوگیری از فرسودگی یا افسردگی
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد