Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شب پیروزی دشوار پرتغال مقابل تیم ملی آذربایجان، کریستیانو رونالدو نتوانست فاصله خود را با آقای گل ایرانی فوتبال جهان کاهش دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، پرتغال در گروه A با نتیجه یک بر صفر مقابل آذربایجان پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه که علی قربانی به مدت 85 دقیقه در ترکیب آذربایجان به میدان رفت، گل به خودی ماکسیم مدودف در دقیقه 36 به کمک شاگردان فرناندو سانتوس آمد. همچنین کریستیانو رونالدو در گشودن دروازه آذربایجان ناکام بود و فاصله او با علی دایی در رده‌بندی برترین گلزنان ملی فوتبال جهان، در عدد 7 باقی ماند.

در دیگر بازی گروه A صربستان با نتیجه 3 بر 2 بر جمهوری ایرلند غلبه کرد و به صدر جدول این گروه رسید.

فرصت 6 روزه رونالدو برای شکستن رکورد دایی

در گروه D فرانسه میزبان اوکراین بود و با تساوی یک-یک متوقف شد. گل زیبای آنتوان گریزمان در دقیقه 19 باعث شد قهرمان جام جهانی 2018 از شاگردان آندری شوچنکو پیش بیفتد، اما گل به خودی پرسنل کیمپمبه در دقیقه 57، این مسابقه را به تساوی کشاند. در دیگر بازی این گروه نیز فنلاند مقابل بوسنی و هرزگوین به تساوی 2-2 رسید.

در گروه E بلژیک با نتیجه 3 بر یک بر ولز غلبه کرد. هری ویلسون در دقیقه 11 دروازه بلژیک را گشود و شاگردان روبرتو مارتینز را غافلگیر کرد، اما شیاطین سرخ فوتبال اروپا توسط کوین دی‌بروینه در دقیقه 22، تورگان اِزار در دقیقه 28 و روملو لوکاکو در دقیقه 73 (از روی نقطه پنالتی) به گل رسیدند و زمین را با پیروزی ترک کردند. استونی هم در خانه خود با نتیجه 6 بر 2، مغلوب جمهوری چک شد.

در گروه G هلند در ورزشگاه المپیک آتاتورک استانبول با نتیجه 4 بر 2 از ترکیه شکست خورد. بوراک ایلماز در دقایق 15، 34 (از روی نقطه پنالتی) و 81 و هاکان چالهان‌اوغلو در دقیقه 46 برای شاگردان سنول گونش گلزنی کردند و دیوی کلاسن در دقیقه 75 و لوک دی‌یونگ در دقیقه 77، گل‌های لاله‌های نارنجی را به ثمر رساندند. ممفیس دیپای در دقیقه 4+90، یک پنالتی هلند را از دست داد.

واکنش هلند به تحریم جام جهانی 2022

در دیگر دیدارهای گروه G، نروژ با نتیجه 3 بر صفر از سد جبل‌الطارق گذشت و مونته‌نگرو با نتیجه 2 بر یک مقابل لتونی به برتری رسید.

در گروه H روسیه با برتری 3 بر یک مقابل مالت، صدرنشین گروه شد. نایب‌قهرمان جام جهانی 2018 یعنی کرواسی با نتیجه یک بر صفر از اسلوونی شکست خورد و دیدار قبرس و اسلواکی به تساوی صفر-صفر انجامید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو تیم ملی بلژیک تیم ملی فوتبال فرانسه تیم ملی فوتبال پرتغال جام جهانی قطر کریستیانو رونالدو تیم ملی بلژیک تیم ملی فوتبال فرانسه تیم ملی فوتبال پرتغال جام جهانی قطر جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم

25 آوریل 2004، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. تیم کارلوس کی روش با گل سانتیاگو سولاری در دقیقه 54 از رقیب سنتی پیش افتاد اما شاگردان فرانک رایکارد 4 دقیقه بعد با گل پاتریک کلایورت کار را به تساوی کشاندند. در نهایت روی پاس تماشایی رونالدینیو، ژاوی با این ضربه دقیق دروازه ایکر کاسیاس را در دقیقه 86 باز کرد تا بارسلونا با برتری 2-1 مادرید را ترک کند.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور