Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:26:48 GMT

جشن‌های نیمه شعبان در شادگان مجازی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۶۰۹۳

جشن‌های نیمه شعبان در شادگان مجازی برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جزایری اصل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان شادگان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، تمام آئین‌ها و مراسم نیمه شعبان در این شهرستان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس پیرو مصوبه ستاد مقابله با کرونا شهرستان، برگزاری مراسم تجمعی اعم از محافل دعا، مجالس جشن‌های نیمه شعبان به صورت تجمعی ممنوع است و هیئت‌های مذهبی شهرستان نیز همچون همیشه در راستای حفظ سلامت خود و دیگران همکاری لازم را با این ستاد خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت شادگان ادامه داد: امسال جشن نیمه شعبان در شادگان متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به صورت مجازی و با حضور مردم در خانه‌ها برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جزایری اصل گفت: هر خانه یک پرچم، پویش‌های جشن‌های خانگی، دعای فرج، چراغانی خانگی، ختم قرآن، دعای سلامتی امام زمان (عج)، ختم قرآن، کیک خانگی، تزئین و روشنایی درب خانه‌ها از دیگر برنامه‌های برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های نیمه شعبان در شادگان هستند.

کد خبر 5175422

منبع: مهر

کلیدواژه: نیمه شعبان اعیاد شعبانیه فضای مجازی شادگان شیوع کرونا ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا نوروز تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تردد وسایل نقلیه گرگان بوشهر گردشگری اردبیل عکس استانها ایلام مسافران نوروزی نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ طولابی نژاد اظهار کرد: با مراجعه فردی به پلیس فتای شهرستان بافق و بیان اینکه آشنایی با فردی در فضای مجازی باعث کلاهبرداری از او شده است، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت. 


فرمانده انتظامی شهرستان بافق افزود: در تحقیقات مشخص شد که مالباخته با فردی در فضای مجازی آشنا شده و تا چند روز با هم گفتگو داشتند و بعد از ایجاد صمیمیت بین آنها، کلاهبردار درخواست مبلغ ۲۵ میلیون ریال وجه نقد می‌نماید که پس از واریز وجه توسط مالباخته، دیگر جوابگوی او نبوده است. 


وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس فتا، متهم در یکی از شهر‌های کشور شناسایی و مبلغ مذکور به حساب شاکی بازگردانده شد. 


فرمانده انتظامی بافق از شهروندان خواست دراین موارد دقت بیشتری داشته باشند و به افراد در فضای مجازی اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد