Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان گفت: از عملکرد و اقدامات انجام شده در شنا و واترپلوی خوزستان در سال ۹۹ رضایت دارم و حتی خود فدراسیون هم در جریان است که من تمام برنامه های مربوطه را انجام دادم و برنامه ای از قلم نیفتاد.

مریم محمدی در گفت و گو با ایسنا، درباره آنچه بر شنای خوزستان در سال ۹۹ گذشت، اظهارکرد: هیات در سال ۹۸ در هر دو بخش آقایان و بانوان وضعیت خیلی بهتری همراه با کسب مدال داشت اما با شیوع کرونا در سال ۹۹، برنامه های هیات تحت تاثیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کار را متوقف نکردیم و با توجه به برنامه های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان پیش رفتیم و برنامه هایی چون برگزاری کلاس های بازآموزی درجه یک و دو و کلینیک تغذیه و آسیب شناسی با حضور اساتید برتر کشور در دستور کار قرار گرفتند.

وی در واکنش به حواشی اخیر پیرامون مدال آوری تیم بانوان خوزستان در رقابت های کشوری، بیان کرد: برخی از افراد که یکسری حواشی را ایجاد کردند، اذعان داشتند که برای اعزام تیم اطلاع رسانی نشد که باید بگویم حدود دو ماه پیش یک بخشنامه برای ما مبنی بر برگزاری جام زنده رود، ارسال شد که با سخت شدن شرایط کرونا در کل کشور، مقرر شد که این رقابت ها به صورت رکوردگیری و به میزبانی سه استان خراسان رضوی، اصفهان و تهران برگزار شود و این یعنی برنامه مسابقات تحت تاثیر کرونا قرار گرفت. تیم خوزستان نیز در اصفهان به رقابت پرداخت و در حالی که رقبای شناگران استان، بهترین های کشور بودند، یگانه دریایی، آیناز جعفری، زهرا لطفی و نیلوفر هاشمی از خوزستان در چندین ماده موفق به کسب مدال شدند که از نظر ما نتایج خوبی بود. ضمن این که این نکته را هم باید مدنظر قرار داد که شناگران خوزستانی به دلیل شرایط قرمز کرونایی استان، بدون تمرین با حریفانی رقابت کردند که از ماه ها قبل تمرین داشتند. همچنین باید بگویم باتوجه به شرایط قرمز و قرنطینه خوزستان، هیات بدون پشتوانه، اعزام تیم استان را برعهده گرفت که جا دارد از آقای پیرپور و جمال پور مدیریت استخرهای هلال و آزادی بابت در اختیار گذاشتن استخرهایشان به هیات، تشکر کنم.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان گفت: به هر حال این حواشی نه تنها من، بلکه جامعه شنای خوزستان را اذیت می کند. افراد نباید اقدامات هیات را آن هم در شرایط سخت کرونایی زیر سوال ببرند. تمام تلاش هیات این بوده که برنامه ها و اعزام ها به خوبی انجام شوند. همین که شناگران استان در این رکوردگیری شرکت کردند، این حضور در بالا بردن انگیزه شان تاثیر بسیاری داشت. من موافق این که ورزشکار به صرف اینکه حتما باید مدال کسب کند به مسابقات اعزام شود، نیستم زیرا همین که شناگران ما بروند و تجربه کسب کنند، اهمیت دارد. در هر صورت ایجاد این حواشی اصلا به شنای خوزستان کمک نمی کند و تنها خوزستان را از بودن در سطح بالا دور می کند. شنای خوزستان به همدلی نیاز دارد.

وی تاکید کرد: در مجموع از عملکرد و اقدامات انجام شده در شنا و واترپلوی خوزستان در سال ۹۹ رضایت دارم و حتی خود فدراسیون هم در جریان است که من تمام برنامه های مربوطه را انجام دادم و برنامه ای از قلم نیفتاد. به نظر من در سال گذشته اتفاقات خوبی برای شنای خوزستان افتاد، البته قصد داشتیم برنامه هایی در بخش استعدادیابی نیز داشته باشیم که با توجه به وضعیت قرمز کرونایی استان و بسته بودن اماکن آبی و استخرها، این مهم محقق نشد.

محمدی همچنین با ارزشمند دانستن اقدامات هیات شنا، شیرجه و واترپلوی اصفهان در راستای میزبانی از رقابت های شنای بانوان کشور، افزود: جا دارد از پیمان گرامی رییس هیات اصفهان و نایب رییس این هیات که واقعا تلاش بسیاری در برگزاری مسابقات داشتند، تشکر کنم. همچنین باید از خانم ها احمداصل، صفری، آبادی، سیاحی، ولی زاده، خدادادی، محقق، عموآقایی، بهمنی و رضوان به عنوان مربیان شنای استان خوزستان که دست به دست هم دادند تا امروز شناگران استان در کشور افتخارآفرینی کنند، تشکر کنم. همچنین از خانم ها گرجیان و یاحقی نیز به عنوان داور اعزامی از استان و سرپرست تیم، قدردانی می کنم. اگر این همدلی و پای کار بودن ها نبود، موفقیتی هم حاصل نمی شد.

وی در پایان نیز با تبریک سال نو، عنوان کرد: امیدوارم در سال جدید شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم و در سال ۱۴۰۰ نیز بیش از پیش، از شنای خوزستان بشنویم و شنا به سال های خوب گذشته اش برگردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان شنا شنای خوزستان برنامه ها سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و فرهنگ از عوامل تولید برنامه‌های ماه مبارک رمضان صدا و سیمای خوزستان تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز در این مراسم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله پخش زنده محافل قرآنی، ترتیل خوانی قرآن کریم و ضبط و پخش ۲۰۰ جلسه محفل قرآنی خانگی انجام شده است.

داریوش دبیقی با اشاره به تولید مجموعه تصویری آوای نور در شبکه خوزستان افزود: این مجموعه یکی از برنامه‌های خلاقانه و اثرگذار درماه مبارک رمضان بود که مورد تقدیر دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از همکاری نماینده ولی فقیه استان در جهت تولید برنامه‌های ماه رمضان ادامه داد: یکی از نمونه‌های مؤثر در تولید برنامه سازی ماه رمضان هماهنگی اثر گذار اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای تولید برنامه‌ها بوده است.

کد خبر 6092192

دیگر خبرها

  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد