Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:46:00 GMT

کشف بیش از ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۶۴۱۸

کشف بیش از ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی نهبندان گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری و سواری پژو ۲ هزار و ۱۶۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

سرهنگ احسان رحیمی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری و یک سواری پژو ۴۰۵ که در حال حرکت بودند مشکوک شده و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودروها ۲ هزار و ۱۶۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی نهبندان اظهار کرد: ماموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حسین تقی زاده، جانشین انتظامی سربیشه گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از یک کامیون و یک اتوبوس مسافربری هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز و ۱۸ رأس احشام قاچاق کشف کردند.

وی افزود: ارزش ریالی طیور و احشام کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام و طیور، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون و یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

جانشین انتظامی سربیشه تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از خودروها هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی و ۱۸ رأس احشام قاچاق کشف کردند.

وی افزود: ماموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

تقی زاده تصریح کرد: مبارزه با قاچاق احشام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قاچاق یک اتوبوس مسافربری کشف کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امین ملکشاهی دادستان شهرستان کرخه از کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌ یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900158

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی