Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@11:53:16 GMT

امدادرسانی بالگرد هوانیروز کرمانشاه به مادر باردار

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۶۴۳۱

امدادرسانی بالگرد هوانیروز کرمانشاه به مادر باردار

به گزارش «تابناک»، غلامرضا شایان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بالگردهای اورژانس هوایی این پایگاه مستقر در خرم آباد طی عملیاتی یک مادر باردار ۳۰ ساله را از منطقه آبشار وارک به بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد واقع در استان لرستان منتقل کردند.

وی افزود: با توجه به کوهستانی بودن و مسیر طولانی این منطقه تا مراکز درمانی، این مادر باردار برای ادامه روند درمانی در اسرع وقت به بیمارستان شهر خرم آباد منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه بیان کرد: بالگرد اورژانس هوایی این پایگاه در عملیات امداد رسانی دیگری یک مرد ۵۷ ساله را که دچار ضایعه و سکته مغزی شده بود را از شهرستان سرپل ذهاب به بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه منتقل کرد.

شایان با اشاره به تفاهم‌نامه پایگاه هوانیروز کرمانشاه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ادامه داد: بالگردهای پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بد حال در مناطق دور افتاده و صعب العبور را به مراکز درمانی بر عهده دارند.

وی گفت: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارند و در مواقع ضروری بیماران و مصدومان را به مراکز درمانی منتقل می‌کنند.

شایان تاکید کرد: اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها کرمانشاه هوانیروز بالگرد امدادرسانی مادر باردار اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها پایگاه هوانیروز کرمانشاه اورژانس هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر محمود شمسی پور دهکردی رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف پراید و کامیون در روز یکشنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در قطب صنعتی شهرکرد باعث فوت ۱ نفر و مصدومیت ۳ نفر شد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

ایشان افزود: متأسفانه به علت شدت جراحات ۱ نفر در دم جان باخت و ۳ مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903411

دیگر خبرها

  • بودجه هلال احمر متناسب با ماموریت‌های محوله نیست
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد