Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@07:08:35 GMT

تاکید ایران و کویت بر توسعه روابط تجاری میان دو کشور

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۶۵۷۱

تاکید ایران و کویت بر توسعه روابط تجاری میان دو کشور

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت با «محمد جاسم الصقر» رئیس اتاق بازرگانی و صنایع کویت دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان‌، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت با «محمد جاسم الصقر» رئیس اتاق بازرگانی و صنایع کویت دیدار و گفت و گو کرد. محمد ایرانی در این نشست نسبت به توسعه روابط اقتصادی دوجانبه میان دو کشور و تشویق برای استفاده از فرصت های سرمایه گذاری فراوان در ایران ابراز امیدواری کرد و افزود:‌ سفارت جمهوری اسلامی ایران تلاش دارد موانع پیش روی سرمایه گذاران را از بین برده، حجم مبادلات تجاری میان دو کشور را افزایش داده و فعالیت های اقتصادی مشترک را تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الصقر نیز در این دیدار ضمن اشاره به روابط تاریخی و مبادلات اقتصادی مشترک میان دو کشور بر اهمیت کار مشترک و تلاش برای تحقق منافع بخش خصوصی تأکید کرد و آمادگی اتاق بازرگانی کویت برای توسعه روابط مشترک با همتای ایرانی خود را به اطلاع سفیر کشورمان رساند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمد ایرانی ایران و کویت کویت میان دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است

وزیر امور خارجه گفت: روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به برگزاری دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در تهران نوشت: «روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است.

آسیا و آفریقا با برخورداری از ظرفیت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف می‌توانند روند‌های کلان سیاسی و اقتصادی جهان را رقم زنند و به موتور توسعه و پیشرفت پایدار مبتنی بر عدالت و برابری مبدل شوند؛ ایران در قلب منطقه غرب آسیا، از نقش و جایگاه ویژه‌ای در این تحول راهبردی برخوردار است.

دو رویداد مهم دومین اجلاس ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، اکسپو۲۰۲۴ تهران، فرصتی ارزشمند برای تحقق این اهداف مهم است.»

دیگر خبرها

  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • ۱۵۳ میلیارد دلار؛ حجم تجارت خارجی ایران
  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است