Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:54:19 GMT

هالند و رفقا علیه برگزاری جام جهانی در قطر (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۶۶۶۳

بازیکنان تیم ملی نروژ پیش از دیدار بامداد امروز برابر جبل الطارق دست به اقدامی جالب زدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نروژ در نخستین دقایق بامداد امروز و از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر به مصاف جبل الطارق رفت و با سه گل موفق شد این تیم را شکست دهد تا شروع فوق العاده ای در این رقابت‌ها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارلینگ هالند و هم تیمی هایش در تیم ملی نروژ در حالی پیش از آغاز این مسابقه برای خواندن سرود ملی حاضر شده بودند که لباس هایی سفید بر تن داشتند که روی آنها نوشته شده بود: "حقوق بشر داخل و خارج از زمین"

 

طی هفته‌های اخیر بحث‌های زیادی در نروژ در مورد اینکه آیا این کشور باید به‌دلیل سوابق حقوق بشری خود جام جهانی قطر را تحریم کند یا خیر وجود داشته است.

 

استوله سولباکن، سرمربی نروژ، درباره این اقدام بازیکنان تیمش گفت: " این کار اقدامی برای تحت فشار قرار دادن فیفا بود تا به شکلی جدی تر و قدرتمند تر در برابر قطر برای اعمال شرایط سخت گیرانه تر عمل کند."

 

همچنین مارتین اودگارد، کاپیتان تیم ملی نروژ، نیز به نمایندگی از بازیکنان در این باره گفت: " من تصور می کنم که بسیاری از بازیکنان به این موضوع علاقه مند هستند، به این مسئله اهمیت می دهند و می خواهند کاری انجام دهند که به واسطه آن به نحو احسن کمک کنند."

 

گفتنی است چندی پیش باشگاه ترومسو نروژ این بحث را پیرامون تحریم جام جهانی قطر آغاز کرد و پس از آن برخی دیگر از باشگاه‌های این کشور نیز راه آنها را دنبال کردند.

 

 

 

 

 

نروژ ارلینگ هالند بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نروژ ارلینگ هالند بروسیا دورتموند تیم ملی نروژ جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است به مصاف قرقیزستان رفت و با نتیجه پر گل ۶ بر یک به پیروزی رسید. به دنبال برتری ازبکستان برابر ویتنام، تیم ملی کشورمان باید جمعه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه نهایی به مصاف ازبکستان برود. شاگردان وحید شمسایی علاوه بر صعود به نیمه نهایی، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب کردند.

در دیدار با قرقیزستان عملکرد خوبی داشتیم

محمد طاهری کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی وضعیت تیم ملی در این مسابقات پرداخت. این پیشکسوت فوتسال در خصوص دیدار تیم ملی ایران برابر قرقیزستان گفت: در دیدار برابر قرقیزستان نسبت به ۳ دیدار اول بسیار خوب بودیم. در این بازی هم در کارهای دفاعی خیلی عملکرد خوبی داشتیم و هم در جابجایی‌ها و هم در سرعت بازی بسیار بهتر بودیم و در جاهایی که باید نبض بازی را در دست می‌گرفتیم خوب عمل کردیم و مهم‌تر از همه اینکه به این تیم موقعیت گل ندادیم. قرقیزستانی‌ها فوتسال را بلد بودند و تیم دست و پا بسته‌ای نبود. این تیم را تیم خوبی دیدم اما بازیکنان ما خیلی خوب دفاع کردند و توانستیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم و امیدوارم همین بازی را برابر ازبکستان هم به نمایش بگذاریم.

ازبکستان تیم خطرناکی است و باید با حوصله بازی کنیم

وی در خصوص تیم ملی ازبکستان گفت: ازبکستان تیمی است که سرمایه گذاری‌های زیادی در فوتسال انجام داده است. یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتسال را جذب کرده و میزبانی جام جهانی را به دست آورده است. این تیم حتی در جام جهانی لیتوانی هم کار را برای ما سخت و کرد و با وجودی که بازیکنان خوبی داشتیم به سختی و با نتیجه ۹ بر ۸ پیروز شدیم و بازی خیلی نزدیکی بود. به نظرم تیم بسیار خوبی است و با حضور «لوپز» تاکتیکی‌تر هم شده است.

وی ادامه داد: بازی سختی در پیش داریم اما اگر بازیکنان ما با همین انرژِی و قدرتی که برابر قرقیزستان بازی کردند به مصاف ازبکستان بروند ازبکستان نمی‌تواند خطری برای ما ایجاد کند. باید با حوصله بازی کنیم و در خط دفاعی کار را برای حریف سخت کنیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال در ادامه گفت: بازیکنان تیم ملی ایران همیشه نشان داده‌اند که هر وقت بازی و شرایط سخت‌تر می‌شود به لحاظ فنی بهتر می‌شوند و امیدوارم بازی بسیار خوبی در پیش داشته باشیم. مسأله‌ای که باید در خصوص ازبکستان به آن توجه کنیم بازی ۵ نفره یا «پاورپلی» این تیم است. احتمالاً در دیدار برابر این تیم ما جلو میفتیم و حریف مجبور به پاورپلی می‌شود و با حضور مربی جدید خود در این زمینه پیشرفت کرده‌اند.

حسن زاده بازیکن بزرگی است

محمد طاهری ادامه داد: همدلی بسیار خوبی در تیم ملی وجود دارد و بازیکنان همه با هم رفیق هستند و از خود گذشتگی دارند. ارتباط بسیار خوبی بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد که نکته بسیار مثبتی در تیم است. اصغر حسن زاده همچون دیگر بازیکنان تیم عملکرد خیلی خوبی داشت. او این سبک ضربات را بارها در تمرینات تکرار کرده بود و وقتی پشت توپ قرار گرفت می‌دانستم که به این شکل پنالتی می‌زند. او بازیکن بزرگ و با تجربه‌ای است که به بهترین شکل در زمین کار رهبری را انجام می‌دهد. همه بازیکنان تیم چه در دروازه، چه در دفاع و چه در حمله تلاش می‌کنند و خوب کار می‌کنند.

خواسته قلبی من صعود افغانستان به جام جهانی است

این کارشناس فوتسال به تیم ملی افغانستان هم اشاره کرد و گفت: خواسته قلبی من این است که افغانستان بتواند به عنوان سهمیه آسیا راهی جام جهانی شود. افغانستان تیم بسیار خوبی است و جوان‌های بسیار خوبی دارد و در آینده حرف‌های زیادی در آینده برای گفتن خواهد داشت. به ۲ دلیل خواسته قلبی من این است که این تیم بتواند به جام جهانی برسد. یکی اینکه هدایت این تیم را مجید مرتضایی برعهده دارد و نکته بعدی اینکه بازیکنان این تیم یا متولد ایران هستند و یا در ایران بزرگ شده اند و به نوعی «بچه محل» های ما هستند و دوست دارم شانس حضور در جام جهانی را از دست ندهند.

وی در پایان برای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ایران آرزوی موفقیت سلامتی کرد و گفت: منتظریم با بازی‌های درخشانی که انجام می‌دهند جام قهرمانی را با خود به ایران بیاوردند و ما هم همگی به استقبال تیم برویم.

کد خبر 6088132

دیگر خبرها

  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند