Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@15:05:00 GMT

صیانت از رای مردم، یک وظیفه ملی است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۶۷۶۵

صیانت از رای مردم، یک وظیفه ملی است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع استاندار گیلان در دیدار اعضای هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل که شکل‌گیری نهاد شورا برآمده از اندیشه‌های متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب است، گفت: انتخابات پیش رو، نخستین انتخابات در قرن جدید هجری خورشیدی است و همه باید برای برگزاری شایسته این رویداد مهم سیاسی، اهتمامی جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با یادآوری بیان امام خمینی (ره) که میزان رای ملت است و نیز تصریح رهبر معظم انقلاب که رای مردم را حق الناس خواندند، افزود: همگان باید برای حفظ و افزایش اعتماد مردم به نظام اسلامی که با شرکت در انتخابات تجلی می‌یابد، کوشش کنند.

استاندار گیلان سلامت، امنیت و زمینه سازی برای افزایش مشارکت در انتخابات را از راهبرد‌های ترسیم شده در انتخابات پیش رو عنوان کرد.

وی با اشاره به شمار داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در استان خاطرنشان ساخت: بدیهی‌ست شکل گیری رقابت سازنده، به افزایش مشارکت در انتخابات می‌انجامد.

دکتر زارع با یادآوری تاکیدات همیشگی خود مبنی بر لزوم حفظ وحدت و انسجام گفت: مردم با مشاهده وفاق و همدلی بین مسئولان، بطور قطع به آینده امیدوارتر می‌شوند.

وی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب و ضرورت داشتن نگاه امیدوارانه به آینده روشن کشور اشاره و اضافه کرد: تبیین و تبلیغ این نگاه، ایران عزیز را می‌سازد.

وی ادامه داد: پیوسته به همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در بخش‌های مختلف اجرا و نظارت، یادآور شده ام که رای مردم، امانت است و همگان باید در حفظ و پاسداری از این امانت، کوشا باشند.

اهمیت انتخابات پیش رو و ضرورت فراهم‌سازی زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات، قدردانی از همراهی‌های استاندار گیلان، تفاهم عاقلانه و منطقی استانداری با هیأت نظارت، اهتمام به معرفی افراد اصلح، با سواد و دارای تجربه به مردم از مهم‌ترین موضوعاتی بود که خلیل بهروزی‌فر رئیس هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان، غلامرضا مرحبا نائب رئیس و جبار کوچکی‌نژاد سخنگوی این هیأت بیان داشتند.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 رای اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل زارعی کوشا در پی شهادت ستوان دوم جلال اعتماد پیامی صادر کرد، متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

امروز در سالگرد شهادت امام جعفر صادق علیه السلام خبر شهادت سرباز وطن، ستواندوم جلال اعتماد، که در انجام وظیفه مقدس حفاظت از مرزهای ایران اسلامی در کنار همرزم شهیدش فرزین دلیان در هنگ مرزی بانه مجروح شده بود را دریافت کردیم.

شهادت این جوان برومند نشان از کینه توزی و خباثت عناصر وابسته به جریان منحوس صهیونیستی دارد که امروز درمانده‌تر و آواره‌تر از همیشه با دست زدن به تحرکات کور ضد امنیتی همچنان در منجلاب بی هویتی و استیصال دست و پا می‌زنند که یقیناً نخواهند توانست در انسجام ملی و اراده پولادین مردم غیرتمند کردستان در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مرزهای میهن عزیز اسلامی مان خللی ایجاد کنند.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف استان کردستان شهادت این مرزبان دلاور را به فرمانده معظم کل قوا، خانواده‌های معظم شهدا و نیروهای مسلح، به ویژه به مردم شهید پرور شهرستان قروه و نیز به خانواده داغدار و همسر و دختر خردسال این شهید عزیز تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان برای روح آن عزیز علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر خواستارم.

همچنین از وزارت امور خارجه و دستگاه‌های مربوط انتظار می‌رود که با جدیت، این جنایت را پیگیری نموده و اقدامات لازم را برای محکومیت و پاسخگو کردن عاملین این اقدامات به عمل آورند.

گفتنی است؛ شامگاه چهارشنبه بر اثر تیراندازی گروهک‌های معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه، علاوه بر شهادت سرباز وظیفه «فرزین بلیان»، ۲ سرباز وظیفه و یک نیروی کادر نیز مجروح شدند که برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 6096450

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • راند دوم
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند