Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا مهرجو روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: نیروهای این مراکز با افزایش ساعات کاری و زحمات شبانه روزی توانسته‌اند به‌طور  مستقیم در زمینه  شناسایی به موقع بیماران مبتلا به ویروس کرونایی، قرنطینه خانگی و درمان و مراقبت  از آنان در منزل موفق عمل کنند تا  فشار زیادی بر بخش بستری و کادر درمانی بیمارستان وارد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد نیروهای این مراکز  با رهگیری‌های لازم در منزل و نمونه گیری‌ قدم‌های موثری در  بیماری‌بایی و  پیشگیری از  افزایش افراد مبتلا به این ویروس در شهرستان داشته‌اند.

مهرجو با تقدیر از فعالیت نیروهای انسانی شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت در شهر و روستاهای این شهرستان  از عموم مردم  خواست تا جهت قطع زنجیره بیماری کووید ۱۹ و کاهش بار زیاد بر این مجموعه نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بخصوص استفاده از ماسک و  پرهیز از دورهمی‌ها اهتمام جدی ورزند.

وی بیان کرد: از عموم مردم این شهرستان انتظار می‌رود  از تلاش و زحمات شبانه روزی نیروهای کادر درمانی مراکز خدمات جامع سلامت  به هر طریق ممکن منجمله ارسال پیام در فضای مجازی حمایت   و قدردانی کنند.

فرماندارگناوه گفت: باتوجه به اینکه شهرستان در رنگ بندی نارنجی کرونایی قرار گرفته ، محدودیت‌های جدید از جمله کنترل مبادی ورودی توسط نیروهای انتظامی و بسیج و سپاه در حال اجرا است.

به گفته سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه ، هفت مرکز خدمات جامع سلامت این شهرستان برای انجام تست تشخیص سریع بیماری کووید ۱۹ ویژه تعطیلات نوروز به صورت رایگان در نظر گرفته شده است که از این مجموع ۵ مرکز در شهر گناوه، یک مرکز در بندرریگ و یک مرکز در روستای مال خلیفه درحال خدمات رسانی هستند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر پروتکلهای بهداشتی غلامرضا مهرجو گناوه بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر پروتکلهای بهداشتی ویروس کرونا بوشهر پروتکلهای بهداشتی گناوه بهداشت و سلامت اخبار کنکور خدمات جامع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب