Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سایه سنگین ویروس کرونا بر ورزش کشور در خرداد ماه 99 همچنان ادامه داشته و مسابقات در چند رشته محدود و به شکل غیرحضوری برگزار گردید.

با وجود اعتراض‌های بی نتیجه تیم‌های تبریزی به شروع لیگ برتر، تمرینات تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی آغاز و دو تیم بازی دوستانه‌ای هم با حریفانشان برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین اخبار ورزشی خرداد سال 1399 در آذربایجان‌شرقی به شرح زیر است:

- تیم تراکتور از لحاظ مالکیت توپ و میدان بهترین عملکرد در جمع تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشور تا پیش از تعطیلی مسابقات را داشته است.

- تمرینات تیم‌های تراکتور و ماشین که قرار بود از اوایل خرداد آغاز شود به دلیل مثبت بودن تست کرونا چند بازیکن، فعلا برگزار نشد.

- پزشک تیم فوتبال تراکتور گفت: تمرینات تیم تا زمان مشخص شدن وضعیت نفرات مشکوک به کرونا برگزار نمی‌شود.

- لیلا زارع‌زاده شطرنج‌باز آذربایجان‌شرقی به مقام دوم مسابقات آنلاین این رشته دست یافت.

باشگاه‌های تراکتور، ماشین‌سازی، نساجی و شهرخودرو، طی‌ نامه‌ای به وزیر ورزش خواستار جلوگیری از برگزاری مسابقات لیگ‌برتر شدند.

- تست کرونا دو بازیکن مس‌سونگون مثبت اعلام شد/ مس سونگون در فینال لیگ برتر فوتسال کشور به مصاف تیم گیتی‌پسند اصفهان خواهد رفت.

- امیرعلی احمدزاده سرمربی تیم محتشم تبریز گفت: با هر فرمولی حساب کنند تیم محتشم مستحق صعود به لیگ دو است.

- رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی انتخاب شد/ رای اعتماد تکواندو آذربایجان‌شرقی به رنجبرپور

- سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو گفت: هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی یکی از بهترین‌ هیات‌های تکواندو کشور است.

- عادل بناکار بازیکن سابق تیم والیبال تیم منتخب آذربایجان‌شرقی به عنوان رئیس والیبال شهرستان تبریز انتخاب شدند.

- ششگلانی رئیس هیأت فوتبال آذربایجان‌شرقی گفت: یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های هیأت فوتبال استان تقویت هیأت‌های فوتبال شهرستان‌هاست.

- الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور مظلوم‌ترین تیم ایران است و از روزی که من آمده‌ام، حتی یک اوت به نفع ما نگرفته‌اند.

- مدال طلای فدراسیون تکواندو اروپا به یوسف کرمی تکواندوکار سابق آذربایجان‌شرقی اهدا شد.

- باشگاه تراکتور به‌دلیل اظهارات خلاف واقع صادق درودگر از وی شکایت کرد.

- اعضای تیم فوتبال تراکتور و ماشین‌سازی 10 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کردند.

- هیات دوچرخه‌سواری شهرستان تبریز به‌عنوان برترین هیات دوچرخه‌سواری استان آذربایجان‌شرقی در سال 98 انتخاب شد.

- زنوزی مالک باشگاه تراکتور گفت: ما حامی مربیان و بازیکنانی هستیم که با امضای طوماری، مخالفتشان با برگزاری بازی‌ها را اعلام کرده‌اند و ما خواستار تضمین حفظ سلامتی‌‌ تیم‌ها هستیم.

- در سومین تست کرونا از اعضای تیم ماشین سازی تبریز، تست PCR دو تن از اعضای این تیم مثبت اعلام شد.

- فدراسیون جانبازان و معلولین کشور پایان مسابقات لیگ‌ برتر والیبال نشسته را اعلام کرده و تیم والیبال نشسته ماشین سازی در جایگاه پنجم کشور قرار گرفت.

- بالاخره بعد از کشمکش‌های فراوان تمرینات تیم‌های تراکتور و  ماشین‌سازی برای ادامه لیگ برتر فوتبال کشور، آغاز شد.

- تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در یک بازی دوستانه دو بر یک برابر نود ارومیه مغلوب شد.

- تیم تراکتور در اولین بازی خود در سال 99 در بازی دوستانه مقابل علم و ادب لیگ یکی به برتری 4 بر صفر دست یافت.

- اعتراض تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی به آغاز لیگ برتر: چه تفاوتی بین فوتبال با بسکتبال و والیبال وجود دارد

- بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: از تلاش‌های‌ صادقیان‌پور و‌ شعرباف برای دوومیدانی استان قدردانی می‌کنم.

- با برگزاری مجمع انتخاباتی نجات غریق و غواصی استان آذربایجان‌شرقی، ساناز پورخورشیدی به عنوان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

انتهای پیام/60017

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تراکتور آذربایجان شرقی فارس تبریز ماشین سازی رنجبرپور تکواندو الهامی پولادگر یوسف کرمی استان آذربایجان شرقی تراکتور و ماشین سازی آذربایجان شرقی تیم های تراکتور تمرینات تیم تیم فوتبال انتخاب شد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر