Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی در جلسه با فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی و حضور پررنگ واحدهای انتظامی در میادین و مراکز پرتردد، اظهار کرد: امنیت اجتماعی نیازمند اقتدار نیروی انتظامی است.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش‌های تک تک کارکنان انتظامی استان اظهار داشت: قضاوت مردم درباره عملکرد پلیس، قضاوت خوبی است و مردم واقعا نیروی انتظامی را از خودشان می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان با اشاره به اینکه خدماتی که نیروی انتظامی انجام می‌دهد مورد توجه مردم است و رابطه بین مردم و پلیس را برقرار می‌کند بیان داشت: ایام نوروز فرصتی است برای اثبات شایستگی نیروی انتظامی است.

حقیقی با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی و حضور پررنگ واحدهای انتظامی در میادین و مراکز پرتردد، گفت: امنیت اجتماعی نیازمند اقتدار نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز ضمن تبریک سال نو و ارائه گزارشی از اقدامات و طرح های پلیس برای تعطیلات نوروز گفت: خدمات‌رسانی به مردم، یکی از با ارزش‌ترین و پرافتخارترین ماموریت‌های، کارکنان پلیس استان است.

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس استان ادامه داد: خوشبختانه در سطح استان زنجان تعامل خوبی بین مسوولان  نهادها و سازمان‌ها وجود دارد. 

وی تاکید کرد: خوشبختانه با همکاری مردم و مسوولان و تلاش شبانه‌روزی کارکنان شاهد کاهش جرایم مهمه و عدم وجود سرقت‌های خشن هستیم.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه پلیس با جدیت کامل مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا را اجرایی می‌کند، افزود : با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما، ‌افزایش گشت‌های انتظامی و حضور موثر ماموران در سراسر استان، شاهد کاهش جرائم در استان بودیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس زنجان برای انجام ماموریت مطلوب و مناسب در ایام نوروز امسال در آماده باش صد درصد خواهد بود و  سلامت خانواده و امنیت جامعه را در اولویت کاری قرار داده است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه همه با هم با رعایت نکات بهداشتی و حضور در خانه می‌توانیم از شیوع این بیماری منحوس پیشگیری کنیم، افزود: پلیس استان با تعامل و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم با کسانی که موازین قانونی را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد کرد.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه هدف اول پلیس، پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است که برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما شبانه‌روز تلاش می‌کنند، گفت: برخورد با پدیده سرقت و مواد مخدر از اولویت‌های پلیس استان در ایام نوروز است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: امنیت اجتماعی پلیس سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان نیروی انتظامی پلیس استان شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و اقدام به مستندسازی از آسیب‌ها و جرائم و قانون‌شکنی‌ها کنند.

سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درپی دستگیری عامل ضرب و شتم یک شهروند با زنجیر در تهران با نگارش یادداشتی تاکید کرد که در تهران، هیچ مجرمانه‌ای برای قانون‌شکنان به پایان نمی‌رسد. در  ابتدای این یادداشت آمده است: « بدون شک فرد اراذل و اوباشی که وقیحانه در برابر چشمان تعداد زیادی از شهروندان اقدام به ضرب و شتم بیرحمانه یکی از مسافران اتوبوس بی آرتی کرده بود هرگز گمان نمی‌کرد که شهروندی مسئول و متعهد در آن شرایط پر از استرس، شجاعانه در حال تصویربرداری از اقدامات مجرمانه اوست و دیری نخواهد گذشت که سردی دستبند همکارانم بر دستهای آلوده‌اش خواهد نشست.»

در ادامه این یادداشت آمده است:‌« این اتفاق شیرین توسط کارآگاهان پلیس آگاهی رقم خورد تا بار دیگر به مجرمان و قانون‌شکنان ثابت شود پایتخت جای عرض اندام و اوباش‌گری خلافکاران نیست. اراذلی که گمان می‌کنند می‌توانند آرامش و امنیت شهروندان را با رفتارهای هنجارشکنانه و زیاده‌خواهی‌های خود برهم بزنند، کافی است نگاهی به اخبار حوادث خبرگزاری‌ها وروزنامه‌ها بیاندازند تا با زنجیره‌ای از اخبار کشفیات و دستگیری‌های پلیس آگاهی روبه‌رو شوند.»

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین نوشت:‌ « شاید شروع یک پرونده با قانون‌شکنی یک مجرم آغاز شود اما این کارآگاهان پلیس آگاهی هستند که پایان بندی آن را با دستگیری متهم مربوطه رقم می‌زنند. افسران شایسته این پلیس در تلاشی بی‌وقفه و شبانه‌روز برای مقابله با جرائم و آسیب‌ها کوچک‌ترین سرنخ‌ها و مستندات را با هدف شناسایی مجرمین و احقاق حق مالباختگان و قربانیان دنبال می‌کنند. اینجانب به عنوان سکاندار پلیس آگاهی پایتخت به استناد عملکرد درخشان همکارانم در پرونده اتوبوس بی‌آرتی و همچنین دستگیری زورگیران اتوبان صدر و بسیاری موارد دیگر این اطمینان خاطر را به شهروندان می دهم که پلیس در مسیر برقراری امنیت و آرامش ساکنان پایتخت از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و مجرمان بدانند، تعدی به حقوق هر یک از ساکنان پایتخت از سوی کارآگاهان متعهد و غیرتمند پلیس آگاهی بی پاسخ نخواهد ماند.»

ولی‌پور گودرزی در پایان این یادداشت نیز درخواستی را از مردم مطرح کرد و نوشت:‌ « در پایان از شهروندان گرامی دعوت می‌کنم تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و با مستندسازی از آسیب‌ها و جرائم و قانون‌شکنی‌ها یاری‌گر پلیس در اشراف اطلاعاتی بر اتفاقات پایتخت باشند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان