Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@11:44:52 GMT

اخبار بد برای آبی و اناری ها

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۷۳۶۷

اخبار بد برای آبی و اناری ها

ستاره آینده دار بارسایی‌ها برای سومین بار متوالی مصدوم شد تا حضورش در ادامه این فصل در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

به گزارش برنا؛ فصل جاری برای بارسایی‌ها با درخشش آنسو فاتی، ستاره 17 ساله آغاز شد. او با پیشی گرفتن از مسی به ستاره اول آبی‌اناری‌ها که آن زمان حال خوشی نیز نداشت لقب گرفت و توانست با گلزنی‌ها و درخشش خود باعث برد کومان شود ولی در آبان 99 با مصدومیت منیسک مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته بودند 4 ماه از میادین دور خواهد ماند ولی در حین ریکاوری دوباره مصدوم شد تا بازگشت او دوباره به تعویق افتد.

این بازیکن که در حال بازگشت و ریکاوری بود، روز گذشته دوباره مصدوم شد تا رسانه‌های بارسایی از جراحی دیگر زانو برای او بنویسند و اکنون مشخص نیست که چه زمان این ستاره جوان بارسلونا به میادین بازخواهد گشت. 

از طرف دیگر کوتینیو نیز دوباره عمل جراحی بر روی منیسک انجام خواهد داد و به ادامه این فصل بارسلونا نخواهد رسید.

بارسلونا پس از باخت در دور رفت مقابل پاریس و تساوی مقابل کادیز در لالیگا، با تغییر در سیستم بازی خود متحول شد و اکنون توانسته به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در اسپانیا بدل شود. آنها 4 امتیاز از اتلتیکومادرید صدرنشین عقب هستند و 21 فروردین باید به مصاف رئال مادرید در ال‌کلاسیکو بروند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارسلونا آنسو فاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

دیگر خبرها

  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم