Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@03:24:07 GMT

فرهاد قائمی از تیم ملی والیبال ایران خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۷۶۴۶

فرهاد قائمی از تیم ملی والیبال ایران خداحافظی کرد

فرهاد قائمی در آستانه رقابت‌های لیگ ملت ها و بازی‌های المپیک از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گنبدکاووس، فرهاد قائمی، ملی پوش گلستانی والیبال ایران در آستانه رقابت‌های لیگ ملت‌ها و بازی‌های المپیک با انتشار متنی، پس از 14 سال از بازی‌های تیم ملی خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن ملی پوش والیبال به شرح زیر است: مردم عزیز، علاقمندان به والیبال. فدراسیون و کادر فنی تیم‌ملی والیبال. ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای همه، اینجانب فرهاد قائمی برخود وظیفه می‌دانم مواردی را خدمت مردم علاقمند و جامعه والیبال عرض کنم:

امروز قریب 14 سال است که همانند یک سرباز در تیم ملی والیبال کشورم خدمت کرده‌ام. در تمام‌رده ها بوده‌ام و با مربیان مختلف کار کرده‌ام. فراز و نشیب‌ها دیده‌ام و در کنار هم تیمی‌هایم، بردها را به شادی و باخت‌ها را به اندوه سپری کرده‌ام.

در بالاترین سطح بازی‌های والیبال برای سربلندی کشورم جنگیده‌ام. در آسیا به بالاترین افتخارات و در سطح جهان به مقام‌هایی قابل احترام و بسیار ارزشمند دست یافته‌ام. همه اینها، زمانی ارزش مضاعف و بی همتا و غرورانگیز پیدا کرده که با رضایت و شادمانی مردم دوست داشتنی کشورم همراه شده است.

چشم‌ انتظار درخشش والیبال در المپیک با یک انصرافی/ کار بزرگ سیرجانی‌ها در سال 99معروف و موسوی در میان 100 ستاره منتخب فدراسیون جهانی والیبال

من نیمی از عمرم را به دلخوشی های مردم و هیجانات مثبت آنها گره زده‌ام. از خدای خودم شاکرم و بی تردید قدر این موهبت را می دانم. امروز بار دیگر این موهبت شامل حالم شده است. بسان 14 سال گذشته طعم بسیار شیرین دعوت به تیم ملی را باز هم می‌چشم. شاید بهتر از هر کسی می دانم که فراسوی این دعوت، چه انتظارات و مسئولیت و وظیفه سنگینی نهفته است.

اما امروز شرایطم با سال‌های پیش متفاوت است. وظایف و مسئولیت‌های دیگری در بستر خانواده برایم ایجاد شده که گریزی از آنها نیست. به تازگی ازدواج کرده‌ام و شرایط زندگیم ایجاب می‌کند که به التزامات و انتظارات زندگی تاهلی پاسخ دهم و دغدغه‌های ایجاد شده، طلب می‌کند که مدتی در اختیار خانواده باشم و این با زندگی اردویی منافات بسیار دارد.

در خدمت تیم‌ملی بودن گرچه از بزرگترین افتخارات است اما تمرکزی‌کامل و توجهی تمام و کمال می‌خواهد. بعید می دانم در شرایط موجود زندگیم بتوانم این تمرکز را فراهم کنم.

لذا ضمن سپاس بی پایان از مربیان و کادر فنی و فدراسیون محترم والیبال و پوزش از مردم علاقمند به این ورزش پرطرفدار اعلام می‌دارم که در این دوره متأسفانه نمی‌توانم در خدمت تیم کشورم باشم. قویاً باور دارم که دوستانم به بهترین شکل ممکن تیم را پیش خواهند برد. افتخارات دیگری در راه است و من نیز همانند مردم کشورم به تماشای مسابقات خواهم نشست و برای موفقیت دوستانم هورا خواهم‌کشید.

مسئولیت سنگین عضویت در تیم ملی و تجربه 14 ساله ایجاب می‌کند که این بار از دور، نظاره گر موفقیت‌های تیم‌ملی کشورم باشم. به امید ریشه‌کن شدن این بیماری منحوس و حضور در سالن‌های والیبال‌همچون‌همیشه.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی والیبال فرهاد قائمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد

سرمربی پیشین تیم ملی ایران، هدایت تیم والیبال زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران به دنیای مربیگری بازگشت و هدایت تیم زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت.

زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد

آلکنو 57 ساله در 3 مقطع، سرمربی تیم ملی روسیه بود و توانست با این تیم در یک فینال رویایی مقابل برزیل، قهرمان المپیک 2012 لندن شود.

آخرین باری که آلکنو روی سرمربیگری تیمی را بر عهده داشت، سال 2021 و تیم ملی ایران بود.

زنیت سن‌پترزبورگ در فصل گذشته لیگ برتر روسیه در مکان ششم ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • خود را بدهکار خاک و مردم کشورم می‌دانم/ موسیقی بخشی از دکوپاژ در فیلم‌های کیمیایی است
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • عکس| تصویری جالب از گریم فرهاد آئیش در نقش گالیله
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند