Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران گفت: برای نخستین بار بودجه پردیس دانشکده‌های فنی این دانشگاه دانشکده محور می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ناصر سلطانی، رئیس پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران ضمن بیان این مطلب با اشاره به اینکه پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران به سمت تدوین بودجه جامع پردیس با گرایش دانشکده محور بر اساس نظام بودجه‌ریزی متعارف دانشگاهی رفته است، گفت: همه تلاش ما این است که با اخذ دیدگاه‌های رؤسای دانشکده‌ها و واحدها، کلیات و جزئیات بودجه به طور کامل و شفاف ارائه شود و پس از بررسی همه جوانب، بر اساس استحقاق آموزشی، پژوهشی و اجرایی تخصیص بودجه به واحدها صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه شفاف‌سازی اصل اول بودجه‌ریزی جدید در پردیس ها خواهد بود، تصریح کرد: موانعی که بعضا در سطح دانشگاه و گاهی در سطح دولت برای تحقق بودجه پیشنهادی وجود دارد، مهم است. اما این امر مانع کار و فعالیت در راستای تحقق اهداف پردیس نمی تواند باشد.

 

سلطانی تاکید کرد: با وجود کسر مبالغی از اعتبارات دانشکده‌های فنی در دانشگاه و همچنین عدم تحقق صددرصدی بودجه از سوی دولت، پردیس دانشکده‌های فنی در سال های اخیر توانسته است برنامه‌ریزی مناسبی برای بودجه‌های دراختیار خود انجام دهد و امیدواریم این روند با تفکیک و شفاف‌سازی بودجه واحدها، تقویت هم شود.

 

رییس پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران گفت: ما نباید خیلی از موارد مانند کسر بودجه در دانشگاه را مانع فعالیت بدانیم، بلکه باید بیشتر به فکر این باشیم که از طریق رایزنی با سازمان برنامه و نهادهای بیرون، هم بودجه رسمی و هم درآمد اختصاصی پردیس را افزایش دهیم تا اختیار عمل بیشتری داشته باشیم.

 

سلطانی اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۰ بر اساس گزارش های ارائه شده از فعالیت ها تهیه خواهد شد و اگر لازم باشد در جلسات فوق‌العاده شورا، بودجه سال ۱۴۰۰ به بحث گذاشته خواهد شد تا استاندارد مناسبی برای این کار بنیان گذاشته شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بودجه دانشگاه تهران بودجه 1400 پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس