Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی اثمری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزش باد به حدی پیش بینی شده است که ممکن است در برخی نواحی همراه با بروز خسارت باشد. 

وی ادامه داد: دمای هوای خراسان رضوی در روز پنجشنبه رو به افزایش است و دمای هوای امروز مشهد نسبت به روز گذشته با افزایش چند درجه‌ای رو به رو خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به رصد تصاویر ماهواره‌ای امروز شاهد رشد ابر و بروز بارش پراکنده در شمال استان خراسان رضوی نیز خواهیم بود که بر اساس این رخداد از فردا به طور نسبی شاهد کاهش دمای هوا در استان هستیم به طوری که این کاهش دما از روز یکشنبه محسوس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اثمری افزود:طی ۲۴ ساعت گذشته تربت حیدریه با ۱۰ درجه و سرخس با ۳۳ درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بودند.

وی ادامه داد: طی این مدت دمای هوای شهر مشهد بین ۱۳ و ۲۷ درجه بالای صفر در نوسان بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در این مدت بیشترین میزان بارندگی با یک دهم میلیمتر از شهر کلات گزارش شد و سرعت وزش باد روز گذشته در بجستان به ۶۸ کیلومتر در ساعت رسید.

برچسب‌ها مشهد سازمان هواشناسی كشور سرخس تربت حیدریه بجستان شهر مشهد کلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سازمان هواشناسی كشور سرخس مشهد سازمان هواشناسی كشور سرخس تربت حیدریه بجستان شهر مشهد کلات اخبار کنکور خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری گرمای هوا در گیلان

محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است گفت: هوای گیلان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه از بعد از ظهر سه شنبه با ورود یک سامانه هوای ناپایدار افزود: کاهش دما، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق از پدیده‌های جوی این سامانه تا پایان هفته آینده میهمان گیلانی ها است.
وی همچنین گفت: دمای هوا هم در این مدت ۳ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۴ درجه سلسیوس و صومعه سرا با دمای ۲۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره کرد و گفت: دمای رشت در حال حاضر ۲۴ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۴۶ درصد است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • کیفیت هوای مشهد «پاک» است
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است