Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سریال «همبازی» به کارگردانی سروش محمدزاده این شب‌ها از شبکه دو سیما در حال پخش است. نوید محمودی طراح قصه و تهیه کننده این سریال است و مریم اسمی خانی و وحید حسن زاده نیز نویسندگان آن هستند.

«هم بازی» یک ملودرام عاشقانه است که بستر اصلی قصه درباره نوه‌های فردی است که در یک روستا شرط گذاشته تا با ازدواج این دو نوه، زمینی را به عنوان کادوی عروسی به آنها بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که یکی از این نوه‌ها عاشق دختر دیگری شده است.

وحید حسن زاده و مریم اسمی خانی به طور مشترک قصه سریال را نوشته‌اند و در پاسخ‌هایی کوتاه درباره این سریال صحبت کرده‌اند که در زیر می‌خوانید.

وحید حسن زاده نویسنده سریال «هم بازی» درباره این مجموعه که در ایام نوروز از شبکه دو سیما پخش می‌شود به خبرنگار مهر بیان کرد: کار مناسبتی جذابیت‌های خود را دارد بزرگترین چالش ما هم برای این مجموعه زمان بود که خیلی فشرده تا لحظه آخر باید درگیر می‌بودیم.

وی درباره بازخورد مخاطبان و توجه به نظر بیننده در این سریال بیان کرد: همه کسانی که برای تلویزیون کار می‌کنند نظر مخاطب برایشان شرط اول است چون دوست دارند سریال‌هایشان دیده شود و مورد استقبال قرار بگیرد.

این نویسنده درباره فضای این سریال ملودرام در فضای نوروز تصریح کرد: طبیعتاً سریال «هم بازی» با «نون.خ» که کمدی است تفاوت دارد با این حال این سریال فضایی اجتماعی با رگه‌های شیرین دارد. ما در این سریال یک ملودرام عاشقانه اجتماعی تعریف می‌کنیم که لحظات مفرح هم دارد و تلاش کردیم فضای آن عبوس نباشد.

حسن زاده همچنین درباره فضای رقابتی بین سریال‌های نوروزی عنوان کرد: ما نویسندگان، رقابتی به ماجرا نگاه نمی‌کنیم و به نظرم مردم هرچقدر این سریال را ببینند و دوست داشته باشند برد است. اتفاقاً من امیدوارم همه سریال‌هایی که تولید می‌شود مخاطب فراوان داشته باشد.

مریم اسمی خانی همسر وحید حسن‌زاده که در کنار او نگارش سریال را بر عهده داشت نیز درباره اهمیت مخاطب بیان کرد: سریالی که به مخاطبش احترام می‌گذارد و برای او نوشته و تولید می‌شود باید قدر دانسته شود.

وی درباره محور سریال که به یک زن کارآفرین می‌پردازد، بیان کرد: ما در این سریال به روابط جوانان می‌پردازیم روابط عاطفی که امروزه جامعه درگیرش شده و نکته جالب قصه این است که در آن کاراکتر زن کارآفرین داریم اما در این قصه بعد دیگری از یک شخصیت کارآفرین را داریم که با دیگر آثار متفاوت است و به تدریج در قسمت‌های آینده مشخص می‌شود.

اسمی خانی همچنین درباره این همکاری مشترک در نویسندگی با همسرش بیان کرد: ما همه کارها را به همین شکل انجام می‌دهیم و حتی شاید نشود تنهایی بنویسیم. شاید یک ویژگی کارمان هم این است که وقتی دو نفری می‌نویسیم من سکانس‌ها را براساس آنچه فضای زنانه نیاز دارد می‌نویسم و آقای حسن زاده برای سکانس‌های مردانه می‌نویسد.

وی که در جشنواره فیلم فجر امسال برای کارگردانی «وضعیت اورژانسی» سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه را دریافت کرد درباره تاثیر این جایزه در روند کاری‌اش توضیح داد: سیمرغ و جایزه کلاً جذاب است جایزه باعث می‌شود کار شما بیشتر و بهتر دیده شود من چهار سال پیش فیلمی ساختم که برخی بیشتر دوست دارند و حالا جایزه‌ای که به فیلم اخیرم تعلق گرفت باعث می‌شود این اثر هم بیشتر دیده شود. این تاثیر می‌تواند در روند نگارش سریال‌ها و فیلمنامه‌های بعدی هم وجود داشته باشد.

کد خبر 5174949 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال هم بازی شبکه دو سیما سروش محمدزاده نوروز ۱۴۰۰ فیلم سینمایی فیلم بازی در نوروز 1400 تئاتر ایران موسیقی ایرانی نماهنگ موسیقی پاپ نوروز موسیقی نواحی بازیگر سینما بالیوود تک آهنگ پهنه فرهنگ و هنر رودکی مهران مدیری وحید حسن زاده سریال ها هم بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی از ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

در این راستا آثار تولیدی استان‌های مختلف کشور مورد بازبینی قرار گرفتند و در نهایت ۱۴ گروه نمایشی موفق به اخذ امتیاز لازم برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد شدند.

از شهر کرج نیز نمایش «ایران» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان و نمایش «زنان مقاوم» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری در این جشنواره پذیرفته شدند.

کد خبر 6088580

دیگر خبرها

  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است