Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:08:36 GMT

سانتوس: مقابل آذربایجان بازی دلچسبی انجام ندادیم

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۷۹۳۹

سانتوس: مقابل آذربایجان بازی دلچسبی انجام ندادیم

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال با وجود پیروزی مقابل آذربایجان به کامل نبودن عملکرد مردانش اذعان کرد و گفت که بازی دلچسبی ارائه نداده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال پرتغال شب گذشته (چهارشنبه) در اولین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا، موفق شد آذربایجان را به لطف گل به خودی حریف با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پنجاهمین پیروزی در هشتادمین بازی فرناندو سانتوس به عنوان سرمربی تیم ملی پرتغال بود هرچند انتظار می‌رفت با گل‌ها و اقتدار بیشتری رقم بخورد.

سانتوس پس از این بازی به خبرنگاران گفت: یکسری مشکلات و ضعف‌هایی داشتیم و این موضوع را انکار نمی‌کنم. در نیمه دوم بازی‌ تیم روح نداشت و دلچسب نبود.

این بازی به دلیل محدودیت‌های کرونایی در پرتغال در ورزشگاه آلیانتس تورین برگزار شد، ورزشگاهی که کاپیتان پرتغالی‌ها کریستیانو رونالدو با پیراهن یوونتوس در سه سال گذشته بارها در آن به میدان رفته است. با این حال او نتوانست راهی برای رسیدن به دروازه آذربایجانی‌ها پیدا کند و با افزایش گل‌های ملی خود به رکورد علی دایی نزدیک شود. رونالدو همچنان 102 گله است و 7 گل با رکورد علی دایی فاصله دارد.

سانتوس درباره ناکامی تیمش برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر گفت: این موضوع طبیعی است. مدت زیادی است که در کنار هم بازی نکرده‌ایم. لازم است مدت بیشتری در کنار هم باشیم تا بازیکنان‌مان کمی بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. با این وجود نتیجه‌ای که همه از ما انتظار داشتند را کسب کردیم. در نهایت پیروز شدیم و اگرچه فقط با یک گل به خودی بود اما حق‌مان بود که با نتیجه‌ای بهتر بازی را ببریم. کاملاً از عملکرد تیمم راضی‌ام اما می‌دانم که هنوز جای پیشرفت داریم. آینده تیم ما روشن است. از حالا به بعد با رقبایی روبه‌رو خواهیم شد که هجومی‌تر بازی می‌کنند و در این بازی‌ها می‌خواهیم به مسیری که باید در آن قرار داشته باشیم، برگردیم.

دیدار بعدی تیم ملی پرتغال در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 روز شنبه آینده در بلگراد برابر صربستان است و سه روز بعد هم رونالدو و یارانش به مصاف لوکزامبورگ می‌روند.

مقدماتی جام جهانی 2022| برتری دشوار پرتغال در شب ناکامی رونالدو/ پیروزی بلژیک و توقف فرانسه

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال تیم ملی فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو جام جهانی فوتبال تیم ملی فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مهدی طارمی پس از اینکه در دو مسابقه متوالی مقابل کاسا پیا و ویتوریا گیمارش در ترکیب قرار گرفت و عملکرد خوبی در خط حمله پورتو داشت و گلزنی کرد، در دیدار حساس اخیرشان در لیگ برتر پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که فرصتی برای درخشش به دست نیاورد، اما احتمال می‌رود امشب که در زمین چاوس به میدان می‌روند، دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی برگردد.

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳ امشب در چارچوب دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف چاوس خواهد رفت که مهدی طارمی نیز مثل همیشه در فهرست نفرات اولیه سرخیو کونسیسائو دیده می‌شود.

مهدی طارمی که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال ۲۰ بازی انجام داده و چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، امیدوار است در بازگشت به ترکیب تیمش در مسابقه امشب مقابل چاوس بتواند این آمار را بهتر کند.

ستاره ایرانی پورتو در دیدار رفت مقابل چاوس در ترکیب تیمش حضور داشت ولی موفق به گلزنی نشد که سعی دارد امشب این کار را انجام بدهد و آمار گل‌های خود را بهبود ببخشد.

باشگاه پورتو پرتغال هم با انتشار تصویری از خوشحالی گل و فریاد شادی مهدی طارمی به استقبال دیدار امشب مقابل چاوس رفته است.

کد خبر 849150 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها مهدی طارمی پورتو - لیگ پرتغال خبر ویژه

دیگر خبرها

  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس