Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید گفت: نیروی انتظامی با رهنمود‌های مقام معظم رهبری "مدظله العالی" و تلاش مجاهدانه در سال ۹۹ اقدامات بزرگی انجام داد که علاوه بر ماموریت‌های جاری در حوزه کرونا، یکی از دستگاه‌هایی بود که بیشترین خدمات‌رسانی را داشت و تعداد شهدای ناجا بیانگر این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به خدمات پلیس در ایام کرونا تصریح کرد: مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت قرار گرفتند و طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا در قرارگاه امام رضا (ع) نیرو‌های مسلح در این ماموریت تلاش زیادی صورت گرفت.

فرمانده ناجا اضافه کرد: طی مدت مذکور برخورد با محتکران که اقلام مورد نیاز مردم را احتکار می‌کردند در دستور پلیس قرار گرفت و همچنین با افرادی هم که قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی داشتند، برخورد شد.

سردار اشتری گفت: در بحث فاصله‌گذاری اجتماعی چه داخل شهر‌ها و چه بیرون از شهر‌ها نیروی انتظامی تلاش مضاعفی داشت همچنین در حوزه ارتقاء امنیت، تقویت مرزها، زیرساخت‌ها و برخورد با اراذل تلاش‌های موثری داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی  با اشاره به طرح ناظر پلیس تصریح کرد: این طرح با کمترین تنش در حال اجراست و یکی از اقدامات مطلوب پلیس بوده که ثمرات بسیاری به همراه داشته است.

سردار اشتری با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ نیروی انتظامی در آماده‌باش کامل است، گفت: ۲۷۰ هزار نفر از کارکنان در بحث امنیت و خدمت‌رسانی در جاده‌ها و شهر‌ها در آماده‌باش هستند و شعار ناجا در این مدت "امنیت و سلامت، نشاط بهاری" است که ان شاء الله بعد از این ایام خودمان را برای امنیت و برگزاری انتخابات در قبل، حین و بعد از آن آماده می‌کنیم.

آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و نماینده، ولی فقیه در استان قم نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید بیان کرد: خدمت ناجا که چه در این ایام و چه در زمان انتخابات خدمتی بسیار بزرگ و ماندگار است.

 تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به اهمیت دوران جوانی به روایتی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: پیامبر (ص) فرمودند:" هر کس در دوران جوانی خوب عبادت کند خداوند در سن پیری حکمت به آن می‌دهد".

آیت الله سعیدی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" مبنی بر جوان گرایی تصریح کرد: مدتی است ایشان نسبت به دولت جوان توصیه می‌کنند مانند دستگاه‌های نظامی که عمده افراد جوان‌ها هستند بنابراین جوان‌ها قدرت و انرژی زیادی دارند.

نماینده، ولی فقیه در قم با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی نشاط دارند، بیان کرد: باید با تجربه‌ها در کنار افراد جوان قرار گرفته و اندوخته‌ها به جوان تر‌ها منتقل شود.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) اضافه کرد: یکی از افتخارات ناجا که روز به روز بر عزت آن افزوده می‌شود و جای شکر دارد اثرپذیری و توجه و اعتماد مردم به پلیس است.

آیت الله سعیدی با اشاره به خدمت رسانی پلیس در ایام کرونا تصریح کرد: یکی از دستگاه‌هایی که طی این مدت خوش درخشید نیروی انتظامی بود، بنابراین پلیس برای کشور ما یک ذخیره و گنج محسوب می‌شود.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: سود این خدمات را مردم می‌برند و امنیت و سلامت امروز کشور که به دست پلیس تامین می‌شود برای ما ارزشمند است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی حرم حضرت معصومه تولیت حرم مطهر حضرت معصومه آیت الله سعیدی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبنزیا: شورای امنیت به گروگان آمریکا تبدیل شده است

واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد، در واکنش به وتوی آمریکا علیه پذیرش فلسطین در این سازمان بین‌المللی گفت: شورای امنیت سازمان ملل به گروگان سیاست واشنگتن در خاورمیانه تبدیل شده است.

براساس گزارش آر تی، نبنزیا در نشست مجمع عمومی که به بحث درباره وتوی آمریکا علیه پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت در خصوص پذیرش فلسطین به‌عنوان عضو کامل در سازمان ملل اختصاص داشت، افزود: ما عمیقاً از چنین اقداماتی که طرف آمریکایی انجام داده است متاسفیم. همه اقدامات آمریکا منعکس کننده این است که نیرو‌های امنیتی بین المللی در واقع طی این ۶ ماه به گروگان سیاست آمریکا در خاورمیانه تبدیل شده است.

در پایان آوریل گذشته، آمریکا از حق وتوی خود در شورای امنیت استفاده کرد و در نتیجه مانع پیش‌نویس قطعنامه الجزایر در مورد پذیرش فلسطین به عنوان عضو کامل سازمان ملل شد.

شایان ذکر است که در سپتامبر سال ۲۰۱۱، فلسطین درخواستی برای پیوستن به این سازمان به عنوان عضو کامل ارائه کرد. اما در آن زمان نتوانست حمایت شورای امنیت سازمان ملل را جلب کند.

در آن زمان نیز آمریکا اعلام کرد که قصد دارد قطعنامه را در صورت تایید سایر اعضای دائمی وتو کند. سپس تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم گرفت این موضوع را برای مدتی متوقف کند و به عنوان ناظر دائمی در سازمان بین المللی باقی بماند.

فرآیند پذیرش یک کشور برای عضویت در سازمان ملل متحد با تصمیم مجمع عمومی به توصیه شورای امنیت سازمان ملل متحد انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • نبنزیا: شورای امنیت به گروگان آمریکا تبدیل شده است
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است