Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:36:21 GMT

انتخابات بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۸۰۱۹

انتخابات بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار خواهد شد

ایسنا/قم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی ناجا برای تامین امنیت انتخابات ۱۴۰۰ گفت: بر اساس پیش بینی ها هیچ مشکلی در مساله امنیت برگزاری انتخابات نخواهیم داشت.

سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در جریان سفر به شهر مقدس قم و دیدار با شماری از علما و مراجع در گفت و گو با خبرنگاران گفت:: طرح نوروزی نیروی انتظامی از ۲۵ اسفندماه سال ۹۹ در سراسر کشور آغاز شده و تا نیمه فروردین ماه جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این طرح بیش از ۲۷۰ هزار نیروی پلیس آماده خدمت رسانی به مردم هستند خاطرنشان کرد: طرح فوق را با شعار امنیت، سلامت، نشاط بهاری شروع کردیم و تا پایان تعطیلات نیز در خدمت مردم خواهیم بود. بعد از طرح نوروزی برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده می شویم.

اشتری با ذکر این مطلب که تامین امنیت قبل، حین و بعد از انتخابات با نیروی انتظامی است، اظهارکرد: با برنامه ریزی‌هایی که از ماه‌های گذشته انجام دادیم وظیفه خود را انجام می دهیم و امیدواریم که انتخابات پرشور و توام با سلامت و امنیت کامل داشته باشیم.

اشتری در پایان تاکید کرد: پیش بینی ما این است که هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات و تامین امنیت آن نداشته باشیم.

گفتنی است سردار حسین اشتری صبح امروز در بدو ورود به شهر قم ضمن تشرف به حرم حضرت معصومه(س) و زیارت مضجع نورانی کریمه اهل بیت(ع)، با آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در قم دیدار کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه برنامه های سفر خود به قم با حضرات آیات مراجع تقلید علوی گرگانی، سبحانی، نوری همدانی، جوادی آملی، صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی دیدار و گفت و گو خواهد کرد. این دیدارها بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نیروی انتظامی منطقه قم انتخابات رياست جمهوري سردار اشتری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: بنا به ارزیابی‌های صورت گرفته کشوری، این استان در همه مؤلفه‌های امنیتی از بالاترین ضریب برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدمحمدرضا طالبی در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد(عج) با اشاره به دو مؤلفه امنیت و سلامت در جامعه اظهار کرد: اگر قدردان این دو مؤلفه نباشیم نعمت بزرگی را در جامعه از دست داده ایم.

وی افزود: نداشتن امنیت در همه ابعاد فردی، اقتصادی و اجتماعی زندگی تمام افراد جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: بنا به ارزیابی‌های صورت گرفته کشوری، این استان با وجود داشتن کویر گسترده و مرز طولانی با کشور ناپایدار افغانستان از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این امنیت جز با تلاش و تعامل تمام یگان‌های نظامی و امنیتی حاصل نمی شود، خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی تعامل خوبی بین اعضای شورای تأمین و ارگان‌های نظامی وجود دارد .

به گزارش ایمنا، در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی از خدمات ۹ ساله امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز قدردانی و امیر سرتیپ دوم حجت عباسی به عنوان فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور معرفی شد.

کد خبر 749384

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • تغییر نام باشگاه استقلال؛ بدون مشکل یا تنش‌زا/ قانون چه می‌گوید؟
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است