Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، عباسیان سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این طرح‌ها در دو بخش دولتی و خصوصی و با سرمایه گذاری ارزی بیش از ۲۰ میلیون دلار و ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های نفت و انرژی، عمرانی، صنعتی، تجاری، و گردشگری امروز با حضور رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود:باافتتاح این طرح‌ها برای بیش از ۴ هزارنفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم طرح توسعه بخش نخست بندر تجاری بهمن با سرمایه گذاری سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی و پهلو گیری همزمان ۱۴ فروند شناور و لنج‌های تجاری و باری ۵ و ۱۰ هزار تنی، کارگاه ساخت شناور‌های هزار تنی با سرمایه گذاری ۲۰ میلیون دلاری، مجتمع تجاری معراج با زیربنای ۱۴۷ هزار مترمربع و سرمایه گذاری ۱۷ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی از جمله مهمترین این طرحهاست.

بیشتر بخوانید

فردا بهره برداری از ۱۲ طرح اقتصادی و عمرانی از طریق ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور

عباسیان گفت: در بخش صنعت نفت، گاز و انرژی هم  راه اندازی آزمایشگاه مرجع فرآورده‌های نفت و مشتقات گازی با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و اسکله سوخت‌رسانی شرکت ستاره قشم با سرمایه گذاری دو هزار و ۸۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی،سایت مسکونی ۶۵ هکتاری با چهار هزار میلیارد ریال هزینه،توسعه ساحل نقره ای با ۶۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار  از دیگر طرح‌هایی است که امروز افتتاح شد.

عباسیان گفت: همچنین بخش گردشگری مجتمع اقامتی و گردشگری به نام ساحل نقره‌ای هم با سرمایه گذاری ۶۲۰ میلیاردی بخش خصوصی آغاز به کار می‌کند.

سرپرست منطقه ازاد قشم افزود برای اجرای این طرحها ۸۵درصد بخش خصوصی و ۱۵ درصد بخش دولتی هزینه کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه ازاد قشم طرحهای نفتی سرمایه بخش خصوصی سرمایه گذاری میلیارد ریالی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس

هرمزگان-جام جم انلاین-کلینیک دندانپزشکی و درمانگاه شهید مدافع حرم رضا زارعی امروز با حضور معاون اول رئیس قوه قضاییه در بندرعباس به بهره برداری رسید.

رئیس قوه قضاییه در این مراسم گفت: این کلینیک در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع شامل ایستگاه پرستاری، دندانپزشکی کودکان و هفت واحد دندانپزشکی، داروخانه، اتاق استریل و احیاء است.


حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی افزود: برای این کلینک دندانپزشکی و درمانگاه حدود ۸ میلیارد تومان با کمک خیران هزینه شده است.


وی گفت: عموم مردم هم می‌توانند از خدمات این کلینک دندانپزشکی و درمانگاه استفاده کنند.
حجت الاسلام و المسلمین خلیلی معاون اول رئیس قوه قضاییه با خانواده شهید قدس، رضا زارعی هم دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد