Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیک پرست گفت: از آغاز طرح غربالگری کرونا تاکنون تعداد ۳۶ هزار و ۴۱۰ مسافر غربالگری شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیک پرست، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با خبرنگار سپهرآیین، بر تشدید کنترل مسافران ورودی به شهر اسفراین در میادین ورودی شهر تاکید کرد و گفت: در این طرح از همه مسافران تست کرونا گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروهای طرح غربالگری مسافران ورودی به شهر اسفراین شامل تیم های بهداشتی، جمعیت هلال احمر و بسیج هستند، گفت: این طرح غربالگری از تاریخ ۲۰ بهمن ماه ۹۹ شروع شده و تا پایان ایام نوروز ادامه دارد.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین اضافه کرد: از ابتدای آغاز این طرح تاکنون از تعداد یک هزار و ۳۲۶ اتوبوس و وسیله نقلیه ورودی به شهر اسفراین، تعداد ۳۶ هزار  و ۴۱۰ مسافر غربالگری شده اند که از این تعداد ۵۱۴ مورد نمونه گیری تست رپید انجام شده و تعداد هفت نفرکرونا مثبت شناسایی شده است.
 
وی در ادامه افزود: از همه هموطنان تقاضا که در شهر و منزل خود بمانند، امن‌ترین مکان منزل خودشان است. حتی‌الامکان از سفرهای غیرضروری به ویژه به مناطقی که درگیر این ویروس هستند خودداری کنند و در صورت سفر با نیروهای حاضر در پایگاه‌های تست کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • تنها ۴۹ کامیون در این هفته وارد شمال نوار غزه شدند