Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر حقوق بشر سازمان ملل تهدید مقام عربستان علیه گزارشگر حقوق بشر این سازمان را تایید کرد.

خبرگزاری میزان - دفتر حقوق بشر سازمان ملل در بیانیه‎ای، صحت گفته‎های «اگنس کالامارد»، گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل را درباره تهدید وی از سوی یک مقام عربستانی، در پی تحقیق درباره قتل «جمال خاشقجی»، تایید کرد.

به گزارش رویترز، «رابرت کولویل»، سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل، می‎گوید «جزئیات انتشار یافته درباره گزارش روزنامه گاردین پیرامون تهدید علیه اگنس کالامارد، دقیق و قابل تایید است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اگنس کالامارد»، اخیرا در مصاحبه با «گاردین»، فاش کرد که یک مقام سعودی در نشست مقام‎های ارشد سازمان ملل در ژنو، وی را چند بار تهدید کرده است.

بیشتر بخوانید: پرونده قتل خاشقجی؛ نام ۳ نفر از فهرست متهمان حذف شد آمریکا با تنبیه عربستان در پرونده خاشقجی به دنبال چیست؟

«کالامارد»، کارشناس حقوق بشر که از این ماه در سمت جدید خود به عنوان دبیر کل سازمان عفو بین الملل مشغول به فعالیت می‎شود، نخستین مقام سازمان ملل بود که به طور علنی درباره قتل خاشقجی در سال ۲۰۱۸ تحقیق و گزارش مفصلی را در این باره منتشر کرد.

این گزارش که ۱۰۰ صفحه داشت و در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، شواهد موثقی را درباره اینکه «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان و شمار دیگری از مقام‎های ارشد عربستان در قتل «جمال خاشقجی» نقش دارند، ارائه کرد.

گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در این گزارش قتل خاشقجی را یک «جنایت بین المللی» توصیف کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل اگنس کالامارد جمال خاشقجی عربستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جمال خاشقجی تحولات بین الملل اگنس کالامارد جمال خاشقجی عربستان حقوق بشر سازمان ملل اگنس کالامارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی تیم فوتبال النصر ریاض در نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان در دیدار با الخلیج، پیامی منتشر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال النصر شب گذشته (چهارشنبه) با درخشش کریستیانو رونالدو 3 بر  یک الخلیج را شکست داد و حریف الهلال در فینال جام حذفی عربستان شد.

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی النصر پس از پیروزی در نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان در دیدار با الخلیج پستی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد و نوشت؛ «فینال جام حذفی! رو به جلو!»

بازی فینال جام حذفی عربستان 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان تیم‌های النصر و الهلال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • رسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کرد
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • امنیت غذایی جهان تهدید می شود
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی