Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@22:37:24 GMT

ظرفیت ICUهای فارس در حال تکمیل است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۸۳۸۸

ظرفیت ICUهای فارس در حال تکمیل است

ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز هشدار داد که در آستانه تکمیل بخش‌های ICU در مراکز ویژه درمان کرونا در استان فارس هستیم.

دکتر اورنگ ایلامی پنجشنبه ۵ فروردین، در جلسه ستاد کرونای علوم پزشکی شیراز، با اشاره به این که بیشتر تخت‌های بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌های مرجع کروناویروس استان فارس پر شده است، گفت: یکی از مهمترین خواسته مجموعه سلامت از مردم، عزم جدی برای رعایت اصول بهداشتی و در منزل ماندن افراد است تا حجم ورودی بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در استان کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این که روند ورود بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ها تغییر کرده است، گفت: تعداد بیماران بدحال مبتلا به کووید ۱۹ که نیازمند خدمات درمانی بخش های مراقبت های ویژه هستند، افزایش یافته و بیشتر بخش های ICU بیمارستان های مرجع کرونا تکمیل شده است.

مشاور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: طبق آمار روز گذشته، بیش از ۶۰۰ بیمار در بخش های مراقبت های ویژه ICU بیمارستان‌های استان بستری هستند و خدمات درمانی دریافت می کنند.

دکتر مجید اکبرزاده بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید و از مردم درخواست کرد که با رعایت شیوه‌نامه‌ها، از تشدید بیشتر بیماری در استان جلوگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا سفر ممنوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: طرح مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌هاست و دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ به ریاست طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضا در محل سالن جلسات شهید قلیوند استانداری تشکیل شد؛ نجفی در این جلسه اظهار کرد: ظرفیت ایجاد شده در طرح دولت مردمی برای افزایش افزایی املاک و اراضی مازاد بسیار ارزشمند و فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست که حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در این جلسه موارد مربوط به فروش اراضی مازاد ادارات و دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد دانشگاهی مطرح و بررسی شد.

کد خبر 750940

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴