Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:25:32 GMT

کلهر: «لَک» باید در فهرست اولیه به تیم ملی دعوت می‌شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۸۵۳۷

کلهر: «لَک» باید در فهرست اولیه به تیم ملی دعوت می‌شد

«محمود کلهر» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص اسامی جدید دعوت‌شدگان تیم ملی فوتبال کشورمان، عنوان کرد: به طور قطع «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی و «وحید هاشمیان» به عنوان کمک او اشراف بسیار خوبی بر لیگ داشتند و بازیکنان ایرانی را به خوبی می‌شناسند اما تعجب کردم که چرا «حامد لک» که چندی پیش به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد، در این لیست حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: البته دروازبان‌های دیگری که دعوت شدند نیز خوب هستند اما امیدوارم افرادی به تیم ملی دعوت شوند که شایستگی بیشتری دارند. لک کمترین اشتباه را در چند وقت اخیر داشته و به نظر من شایستگی حضور در اردوی تیم ملی را دارد. 

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: امیدوارم بازیکنان دعوت شده بتوانند عملکرد خوبی در تیم ملی داشته باشند تا شاهد بازی‌های باکیفیتی از این تیم باشیم. متاسفانه در بازی‌های گذشته این مرحله نتوانستیم عملکرد خوبی از خود بر جای بگذاریم.    

کلهر در مورد برگزاری دیدارهای ایران در بحرین گفت: این هم یکی دیگر از نقاط ضعف فدراسیون قبلی است. امیدوارم «شهاب عزیزی خادم» بتواند به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال تیم خوبی را تشکیل داده و این نقاط ضعف را برطرف کند. فوتبال ایران باید بتواند از حقانیت خود دفاع کند.

او افزود: ما کشور امنی داریم و برگزاری این بازی‌ها در ایران می‌توانست بازتاب خوبی برای کشورمان داشته باشد. امیدوارم بتوانیم در جلسه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا جایگاه خوبی داشته باشیم زیرا کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با نفوذ خود امتیازهای زیادی را برای خود گرفته‌اند. 

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اضافه شدن نفرات جدید به این تیم اظهار کرد: پرسپولیس توانست نیم فصل دوم را با قدرت شروع کند. آمدن نفرات جدید به این تیم کمک بسیار زیادی به گلزنی می‌کند. بازیکنانی که به خدمت گرفته شده‌اند، توانایی بازی در چندین پست را دارند و به نظر من این تیم نیاز به همچین بازیکنانی داشت. این تیم با این بازیکنان می تواند در برخی از بازی‌ها با سه مهاجم بازی کند.

کلهر در مورد نقش «سید جلال حسینی» در موفقیت‌های پرسپولیس گفت: سید جلال یک الگوی واقعی برای جوانان و نوجوانان فوتبالیست است. او رفتار حرفه‌ای از خود در زندگی و تمرینات به نمایش می‌گذارد. او حتی از چند سال پیش هم آماده‌تر است. جدا از بحث فنی، سید جلال یک کاپیتان و رهبر واقعی برای تیمش است که باعث می‌شود همه از او حرف‌شنوی داشته باشند. امیدوارم پرسپولیس به کمک بازیکنانی مثل سید جلال، جایگاه خود را در آسیا و ایران بیش از پیش بالا ببرد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا دراگان اسکوچیچ سید جلال حسینی تیم ملی فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا اختصاصی ایرنا حامد لک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا دراگان اسکوچیچ باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا دراگان اسکوچیچ سید جلال حسینی تیم ملی فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا اختصاصی ایرنا حامد لک اخبار کنکور سید جلال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه