Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی شهریاری در این پیام که روز پنجشنبه صادر شده، آورده است: خجسته میلاد حضرت علی اکبر(ع) که به نام روز جوان نامگذاری و مزین شده را مغتنم شمرده و امیدواریم با قدر دانستن از این موهبت، کشور بیش از پیش از توانمندی آنان برای استمرار تثبیت اقتدار ملی بهره گیرد.

درادامه این پیام آمده است: بی شک آینده جامعه چشم به راه حضور و فعالیت سازنده جوانان است؛ در این راستا همه تلاش خود را بکار گرفته ایم تا در عرصه های مدیریتی از ظرفیت جوانان توانمند استان بهره گیریم و با همه سختی هایی که در این مسیر بود، بخشی از اهداف تحقق یافت؛ امیدواریم که تفکر بهره گیری از نیروی جوان در دستیابی به توسعه پایدار در این خطه از ایران عزیز به مدد همه دست اندرکاران بیش از پیش عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرده است: فعالیت های شبانه روزی توام با خلاقیت، مسوولیت شناسی و فداکاری جوانان در عرصه مقابله با کرونا در آذربایجان غربی نمود برجسته دارد و امید می رود تا این تلاش صادقانه با حمایت مسئولین تا ریشه کن شدن این ویروس تداوم یابد.

شهریاری با پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به تمامی جوانان در آذربایجان غربی تبریک گفته و موفقیت، سربلندی و بهروزی شما را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسألت کرده است.

امروز، همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع)، روز ملی جوان نامگذاری شده است.

برچسب‌ها حضرت علی اکبر (ع) آذربایجان غربی ولادت حضرت علی اکبر روز جوان جمهوری اسلامی محمدمهدی شهریاری ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حضرت علی اکبر ع آذربایجان غربی ولادت حضرت علی اکبر حضرت علی اکبر ع آذربایجان غربی ولادت حضرت علی اکبر روز جوان جمهوری اسلامی محمدمهدی شهریاری ایران اخبار کنکور آذربایجان غربی حضرت علی اکبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است

عربی دبیر برگزاری جشن‌های معنوی و مردمی زیر سایه خورشیدگفت: برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی در مناطق مختلف هشت شهرستان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه شعار محوری امسال جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» است، ادامه داد: مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی مبدع جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید است و کانون‌های فرهنگی شاخص در هر استان، متولی برگزاری این جشن مردمی هستند.

وی بیان کرد: جشن‌های گرامیداشت دهه کرامت از بیست و چهارم اردیبهشت از گرمسار و آرادان آغاز می‌شود و سپس این جشن هر روز در یکی از شهرستان‌های مهدیشهر، سمنان، دامغان، سرخه، شاهرود و میامی تا سی و یکم اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

مسئول برگزاری جشن‌های معنوی ومردمی زیر سایه خورشید در سمنان تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و معنوی در قالب برپایی جشن‌های مردمی، تجلیل از نخبگان عرصه‌های مختلف، فرزندآوری و جمعیت، دانش آموزان و دانشجویان، زنان و دختران، دیدار با بزرگان و علمای هر شهر و روستا، بازدید از مراکز و اماکن مختلف و دیدارهای مردمی رقم خواهد خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • مد خوب، مد بد!