Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@15:47:20 GMT

راهنماي انتخاب بهترين قاليشويي کرج

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۸۷۵۲

راهنماي انتخاب بهترين قاليشويي کرج

 خبرگزاری آریا- قالیشویی کرج چه ویژگیهایی دارد؟ امروزه مشغله های روزمره و ویژگی های زندگی آپارتمان نشینی، سبب شده که مردم مراکز قالیشویی را برای شستن فرش، موکت، قالی و مبلمان خود انتخاب کنند. با توجه به میزان تقاضا، مراکز قالیشویی متعددی نیز راه اندازی شده است. برای انتخاب یک قالیشویی مطمئن، این مقاله مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهنمای انتخاب بهترین قالیشویی کرج

قالیشویی کرج از مراکز قالیشویی مطمئن در کرج است که خدمات در زمینه نظافت مربوط به فرش و قالی را انجام می دهد. امروزه همه مردم با هر بضاعت مالی به استفاده از این خدمات تمایل دارند. قالیشویی کرج چه ویژگیهایی دارد؟ مرکز قالیشویی کرج، خدمات قالیشویی را به مردم ارائه می دهد که در این مطلب به آن می پردازیم.

فرش همواره در زندگی ایرانیان از کالاها و لوازم اصلی محسوب می شده است. از طرفی به علت گسترش فرهنگ شهرنشینی و به تبع آن زندگی آپارتمان نشینی؛ اغلب مردم دیگر فرشهای منزل خود را در خانه هایشان نمی شویند و تنها با صرف مبلغی ترجیح می دهند که این کار را به مراکز مربوطه که در هر منطقه ای وجود دارند، بسپارند. به تبع افزایش تقاضا در این موضوع، میزان راه اندازی مراکز قالیشویی نیز افزایش پیدا کرده است که می تواند شما را در انتخاب یک قالیشویی مطمئن و حرفه ای به تردید بیاندازد. افرادی هستند که به علت کیفیت ضعیف عملکرد یک قالیشویی، از سپردن فرش های خود پشیمان هستند. شستشوی نادرست و تمیز نبودن فرش، چروک شدن، زرد  شدن ریشه ها، وجود لکه، آسیب دیدن فرش ها، بوی نامطبوع؛ بعضی از دلایل نارضایتی مردم بوده است. این موارد سبب شده تا مردم نتوانند به هر قالیشویی اطمینان کنند.

همین مسئله ما را بر آن داشت که مطلبی در رابطه با انتخاب قالیشویی مطمئن تهیه کنیم تا در چنین شرایطی بتوانید بهترین قالیشویی را انتخاب کنید. جهت آشنایی با یک قالیشویی مطمئن به نام قالیشویی در فردیس این مقاله را از دست ندهید.

شستشوی انواع موکت در محل

مشخصات قالیشویی کرج

دارای مجوز از طرف اتحادیه قالیشویانقیمت گذاری متناسب با نرخ اتحادیهدارای تخفیف برای مشتریان ثابتشستشو با بهترین کیفیتدارای امکان ثبت سفارش آنلاین در سایت قالیشوییاستفاده از روش های پیشرفته برای شستشو دارای ماشین آلات پیشرفته استفاده از بهترین مواداستفاده از بهترین برس ها و تجهیزات

شستشوی فرش ماشینی

نکات که قالیشویی کرج رعایت می‌کند

نباید شستشو و نحوه خشک کردن سبب چروک شدن فرش شود. در غیر اینصورت دیگر فرش زیبایی و کیفیت سابق را ندارد. بنابراین باید در نظر بگیرید که فرش خود را به قالیشویی در مهرشهر؛ بسپارید که فرش ها را به صورت رول می شوید و کوچکترین چین خوردگی و چروکی را بر روی فرش ایجاد نمی کند.نکته دیگر خاک گیری فرش است. وقتی در ابتدای کار، خاک فرش گرفته می شود، دیگر فرش نیازی به چندبار شستشو ندارد. زیرا در مرحله خاک گیری، تمام گرد و غبار و کوچکترین اجسام آلوده که در میان تار و پود فرش مانده، خارج شده و از بین می رود.قالیشویی فرش را به شکلی شستشو می دهد که هیچ آسیبی به آن وارد نشده و پس از پایان کار ریشه ها پاره نشدهو شیرازه ها نیز دچار زدگی نشوند.برای شستشوی فرش دستبافت، در ابتدا باید رنگ فرش را به ثبات برسانند و مطابق دستورالعمل های مخصوص فرش دستبافت و توسط متخصصین، شستشو انجام شود. قالیشویی نه تنها باید عملکرد خوبی در شستشوی قالی داشته باشد، بلکه از لحاظ ترمیم و مرمت قالی هم حرفه ای باشد. باید انواع خدمات موردنیاز مانند: رفوکردن، ریشه بافی، شیرازه دوزی و رنگ برداری را نیز انجام دهد.با توجه به آلودگی فرش شسته نشده، بهترین قالیشویی فرش ها را به شکلی می شوید که به هیچ وجه با یکدیگر تماس نداشته باشند تا هیچ آلودگی یا نجاستی از یک فرش به فرشی دیگر منتقل نشود.

قالیشویی در فردیس

پس از اتمام کار فرش ها باید رول شده و در کاور گذاشته شوند.در یک قالیشویی پیشرفته برای شستشو، متناسب با نوع و جنس فرش، از مواد شوینده مخصوص استفاده می شود. همچنین برای فرشی که لکه های کهنه و عمیق دارد، از شوینده های قوی استفاده می کنند و از شوینده قوی هرگز برای شستشوی فرشی که لک های سطحی دارد، استفاده نمی شود. قالیشویی خوشنام کرج ضمن رعایت تمام موارد مذکور، از سیستمی حرفه ای نیز برای پیگیری و پاسخگویی به توقعات مشتری برخوردار است. قالیشویی کرج فعالیت خود را بر مبنای رضایت مشتری پیش می برد.یک قالیشویی مجهز و پیشرفته، خدماتی در رابطه با شستشوی مبلمان در محل منزل یا محل کار ارائه می شود.

شستشوی مبلمان در محل

رنگ برداری فرش دستبافت در قالیشویی کرج

این کار بعد از شستشو انجام می شود. شستشوی فرش دستبافت با شستشوی فرش ماشینی بسیار متفاوت است. برای مثال، اگر بر روی فرش ماشینی چای ریخته شود؛ می توان لکه را با یکبار شستشو رفع کرد. یا ریختن آب باعث تداخل رنگ در فرش ماشینی نمی شود. مگر وقتی که شما از سفید کننده استفاده کنید. اما در رابطه با فرش دستبافت، لکه چای یا مواد روغنی از روی فرش دستبافت به سادگی پاک نمی شود. در برخی موارد حتی با ریخته شدن آب روی فرش دستباف، بخصوص اگر آب گرم باشد، رنگ های فرش ترکیب می شوند! البته همه این موارد بستگی به جنس الیاف فرش دارد.

همه فرش ها نیاز به رنگ برداری دارند؟

خیر، به دلیل اینکه بعضی از بافنده ها خامه (نخ) فرش را بعد از رنگرزی، در داخل رودخانه گذاشته و پس از چند ساعت که رنگهای اضافی در اثر جریان آب از بین رفت، برای بافت فرش استفاده می کنند. اینکار را برای ثبات رنگ انجام می دهند. فرش هایی که با این روش بافته شوند، هرگز تداخل رنگ پیدا نمی کنند.

رنگ برداری فرش دستبافت

این کار بوسیله متخصص حرفه ای انجام می شود. او با استفاده از ابزار و مواد مخصوص رنگ های ترکیب شده را کمرنگ کرده و در بعضی موارد که رنگ فرش از بین رفته است، اقدام به رنگ گذاری می کند. منظور از رنگ برداری همان قلم زنی است. به این صورت که بخش هایی که آغشته به رنگ شده را کم رنگ و بخش های کم رنگ شده را مجدد رنگ می کند و اغلب اینکار را با استفاده از یک قلم مو انجام می دهد. این کار، کاری کاملا تخصصی است و به فردی ماهر و با تجربه نیازمند است. فرش دستباف را به هر قالیشویی یا هر فردی نمی توان سپرد. در غیر اینصورت متحمل ضرر سنگینی خواهید شد. کوچکترین آسیب در رنگ برداری و رنگ گذاری فرض دستباف، از ارزش آن می کاهد.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راهنمای انتخاب قالیشویی کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری

علیرضا کریمیان، مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: تاکنون بیش از ۸۶ هزار نفر از دواطلبان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری تخصصی ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند و این مهلت امشب پایان می‌

وی افزود: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند؛ بنابراین داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

کریمیان تصریح کرد: در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

وی گفت: برای مشاهده فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ و بارگذاری فایل‌های مرتبط اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی