Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازماندگان گفت: بهبود فضای کسب و کار از طریق توسعه صادرات یکی از راه‌های توسعه اقتصادی کشور و بالندگی تولید ملی است که برای موفقیت در این مسیر باید بازارهای جهانی مورد ارزیابی قرار گرفته و با تولید رقابتی سهم خود را از بازارهای جهانی به‌ دست آوریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه اهل سنت بندرپل در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیام حکیمانه نوروزی چراغی فروزنده را به مسئولان هدیه داد که باید فصل‌الخطاب مسئولان و آحاد ملت ایران باشد که با عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» باید تمام ظرفیت‌های کشور در جهت تحقق منویات معظم‌له به‌ کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بندرپل افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در جنگ اقتصادی مقابل استکبار جهانی و متحدانش قرار گرفته و تحریم ها و تهدیدهای اقتصادی دشمنان با حضور همه جانبه مردم و دولت در جبهه تولید خنثی می شود و آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در تمام بخش های اقتصادی، کشاورزی و خدمات سهیم باشند.

بازماندگان ادامه داد: بهبود فضای کسب و کار از طریق توسعه صادرات یکی از راه‌های توسعه اقتصادی کشور و بالندگی تولید ملی است که برای موفقیت در این مسیر باید بازارهای جهانی مورد ارزیابی قرار گرفته و با تولید رقابتی سهم خود را از بازارهای جهانی به‌ دست آوریم.

وی تصریح کرد: سال ۱۳۹۹ شیوع ویروس منحوس کرونا، عرصه آزمون لایه‌های مختلف جامعه ایران اسلامی بود و اگر چه شمار قابل توجهی از هم‌میهنانمان در نتیجه شیوع این ویروس وحشی جان خود را از دست دادند؛ اما در مجموع اقدامات مقابله‌گرایانه نهادهای مختلف از جمله وزارت بهداشت و گروه‌های جهادی قابل قبول است و ایران در مقابله با ویروس کرونا سرآمد دیگر کشورها است.

بازماندگان خاطرنشان کرد: تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان نظام اسلامی فشار اقتصادی مضاعفی بر آحاد ملت ایران به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه تحمیل کرد اما مردم ولایتمدار، زمان‌شناس و دشمن شناس، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با مقاومت و پایداری توطئه دشمنان را خنثی کردند و یکبار دیگر پشتیبانی خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند.

امام جمعه بندرپل افزود: حساسیت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مسئله اقتصاد و تولید ملی بیانگر هوشمندی، درایت و در عین حال دلسوزی ایشان به امور دارد بنابراین دولت فعلی باید در فرصت چندماهه و دولت جدید نیز برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تقویت بنیه معیشتی ملت ایران برنامه ریزی‌های کاربردی تدوین کند و با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و کاردان و دلسوز و پاکدست زمینه توسعه پایدار کشور را فراهم کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بازارهای جهانی تولید ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه