Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@13:02:45 GMT

۶۳ نوزاد در کرمان چشم به جهان گشودند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۹۰۷۵

۶۳ نوزاد در کرمان چشم به جهان گشودند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدمحمد صابری، دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی استان کرمان گزارش آماری سلامت استان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۴ فروردین تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۵ فروردین ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

او گفت: طی این مدت، ۴ نفر بر اثر تصادف و ۱۶ نفر بر اثر عوامل دیگر( با احتساب فوتی‌های کرونا) در استان کرمان فوت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابری با اشاره به اینکه طی این مدت، ۱۱۳ مصدوم تصادفی و ۲۶۹ بیمار غیرتصادفی به وسیله اورژانس به مراکز درمانی منقل شدند، افزود: ۲۳ مصدوم تصادفی و ۱۹۱ بیمار غیرتصادفی در محل درمان شدند.

او با اشاره به ۳۸ مورد بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی، بیان داشت: طی ۲۴ ساعت ۸ هزار و ۱۷۸ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کرده اند که از این تعداد ۸ هزار و ۱۲ بیمار در بیمارستان‌ها درمان سرپایی شدند.

دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی استان کرمان گفت: از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۴ فروردین ۱۴۰۰ تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۵ فروردین امسال، ۶۳ نوزاد در کرمان به دنیا آمدند.

او بیان داشت: طی این مدت ۱۶۴ مورد اعمال جراحی اورژانسی، ۱۳۲ مورد اعمال جراحی غیراورژانسی، ۴۹ مورد اعزام‌های بین بیمارستانی و ۵ مورد احیای موفق صورت گرفته است.

صابری با اشاره به اینکه طی مدت زمان یاد شده هزار و ۷۸۴ مورد بازدید بهداشتی انجام شده است، تصریح کرد: طی این بازدید‌ها ۷۰۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و ۲ مرکز متخلف تعطیل شدند.

او تعداد بازدید‌های حوزه غذا و دارو را طی این مدت زمان ۳۶ مورد اعلام کرد.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید نوروز تولد نوزاد ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه طی این مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت! + فیلم

 ۸ اردیبهشت سالروز شهادت رکورددار بیشترین ساعت پرواز جنگی با بالگرد در جهان، شهید علی‌اکبر شیرودی است.

او  که در عرصه خدمت خود در هوانیروز با وجود اینکه ۳۶۰ بار در خطر مرگ قرار گرفت و بالگرد‌های او بیش از ۴۰ بار دچار سانحه شد، اما با ۲ هزار و ۵۰۰ ساعت پرواز در آسمان‌ها رکورد بیشترین ساعت پروازی جهان در جنگ را در دست داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی یکشنبه، نهم اردیبهشت
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت! + فیلم
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • رستگاری در ضیافت پنالتی
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان