Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@05:58:39 GMT

آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۹۱۱۴

آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام

اگر می خواهید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید و یا به هر دلیلی آن را کنار گذاشته و دوری کنید، ما به شما خواهیم گفت چگونه از طریق گوشی همراهتان اکانت خود را به طور دائم حذف کنید، پس با عصر ایران همراه شوید.  

در نسخه های قبلی اینستاگرام قابلیت دلیت اکانت از طریق خود برنامه اینستاگرام ممکن نبود برای همین باید به صفحه رسمی اینستاگرام رفته و از آنجا اقدام به حذف اکانت میکردیم اما با قابلیت جدیدی که به تازگی در قسمت تنظیمات این برنامه اضافه میتوان دلیت اکانت اینستاگرام را به راحتی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این را در نظر داشته باشید که نام کاربری موجود الان بعد از حذف اکانت به هیچ عنوان قابل استفاده مجدد نخواهد بود و تمامی اطلاعات مانند فیلم و عکس و ... حذف خواهد شد و پس از دلیت اکانت، دیگر دسترسی به آن ها غیر ممکن خواهد شد. نحوه حذف اکانت اینستاگرام از طریق گوشی 

اگر میخواهید از طریق گوشی وارد اینستاگرام خود شده و اکانت خود را به طور کامل و همیشگی حذف کنید به روش زیر میتوانید انجام دهید.

1. وارد برنامه اینستاگرام شوید و صفحه پروفایل خود را باز کنید. روی سه نوار افقی بالا قسمت سمت راست وارد شده و به قسمت تنظیمات یا Settings بروید. 

2. در اینجا گزینه ی Help را در پایین صفحه که مشاهده می‌کنید را ضربه بزنید.

3. برای شما گزینه‌ی Help Center ظاهر خواهد شد، بر این گزینه ضربه زنید. 

4. بعد گذر کردن از این مراحل یک صفحه برای شما باز میشود که در گزینه های پیش روی شما بر روی گزینه Managing Your Account ضربه بزنید. 

5. بعد از مرحله چهارم به قسمتی دیگر می رسید که باید در گزینه دوم یعنی  Delete your Accont ضربه بزنید.

6. وقتی تمامی مراحل به درستی انجام شد در مرحله ششم صفحه ای با این دو سوال برای شما باز خواهد شد که بر روی قسمت دوم یعنی روی گزینه How do I delete my account ضربه بزنید. 

7. بعد از انجام مرحله ششم اطلاعات زیادی برای شما آورده خواهد شد ولی نگران نباشید با ضربه زدن روی گزینه  “the Delete Your Account page” که به رنگ آبی برجسته است حساب خود را پاک می کنید. 

8. عجله نکنید برای حذف دائمی حساب خود باید چند قدم دیگر را نیز بردارید. بنابراین دوباره وارد حساب کاربری خود شوید و نام کاربری یا آدرس ایمیل مورد استفاده در اکانت و رمز ورود خود را وارد کنید. 

9. در صفحه ای که برای شما باز خواهد شد دلیل و علت حذف اکانت خود را از شما خواهد پرسید بنابراین در قسمت Privacy Concerns سوالاتی وجود دارند که اگر دلیل حذف اکانت شما باشد میتوانید با باز کردن این قسمت کشویی مانند روی هر یک کلیک کنید اما اگر هیچ کدام یک از علت‌ها نباشد و یا زبان انگلیسی را خوب نمیدانید روی گزینه something else ضربه بزنید که به معنی دلایل دیگری برای حذف اکانت می باشد. 

10. بعد از انتخاب دلیل حذف اکانت، در پایین صفحه قسمت مستطیل مانند پسورد یا رمز عبور خود را دوباره وارد کنید تا تایید کنید که برای همیشه میخواهید اینستاگرام خود را حذف کنید. 

11. و در نهایت در قسمت پایین صفحه یک کادر قرمز رنگی وجود خواهد داشت که بر روی Permanently delete my account ضربه بزنید. فقط یک ضربه تا پایان حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود فاصله دارید.

12. در نهایت بعد از یازده مرحله یک پنجره باز می شود و از شما میپرسد که آیا برای حذف کامل اکانت خود مطمئن هستید یا نه، و با ضربه زدن روی گزینه Ok حساب اینستاگرام شما برای همیشه حذف خواهد شد. 

لینک کوتاه: asriran.com/003G1e

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اکانت اینستاگرام اینستاگرام خود ضربه بزنید حذف اکانت روی گزینه اکانت خود برای شما خواهد شد حذف کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏

به گزارش "ورزش سه"، سردرگمی و مشکلات بایرن مونیخ برای پیدا ‏کردن جانشینی برای سرمربی فعلی‌‌اش توماس توخل که در پایان ‏فصل جدا خواهد شد، همچنان ادامه دارد. ‏

بعد از مطرح شدن چندین گزینه مطرح به عنوان سرمربی فصل آینده ‏بایرن در نهایت همه گزارش‌ها از آلمان نشان می‌دهد باواریایی‌ها به ‏این نتیجه رسیده‌اند که رالف رانگینک را به عنوان سرمربی موقت به ‏خدمت بگیرند. اما حالا حتی همین گزینه هم دور از دسترس به نظر ‏می‌رسد. ‏

روزنامه اتریشی سالزبورگر ناخریشتن امروز در گزارشی مدعی شد ‏رانگنیک در روزهای اخیر تغییر موضع داده و حاضر نیست پیشنهاد ‏بایرن را بپذیرد. این روزنامه می‌گوید رانگنیک تنها در صورتی به مونیخ ‏برود که مدیران باشگاه به او  تضمین بدهند حرف اول را در نقل و ‏انتقالات و انتخاب اعضای کادر فنی خواهد داشت. ‏

این روزنامه در عین حال خاطرنشان کرد که فدراسیون فوتبال اتریش ‏هم به هیچ وجه حاضر نیست او را بعد از یورو 2024 به راحتی از ‏دست بدهد و به رانگنیک اعلام کرده تنها در صورتی که بایرن مبلغ ‏قابل توجهی به عنوان غرامت پرداخت کند اجازه جدایی به او خواهد ‏داد. رالف رانگنیک در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را بر عهده ‏دارد. ‏

بعد از اعلام خبر جدایی توخل توسط خود او ابتدا نام ژابی آلونسو به ‏عنوان گزینه اول بایرن مطرح بود ولی ژابی اعلام کرد فصل آینده در ‏تیمش لورکوزن می‌ماند. بایرن سپس به سراغ یولیان ناگلزمان رفت ‏ولی او هم با تیم ملی آلمان قراردادی جدید امضا کرد تا در نهایت ‏مونیخی‌ها به سراغ گزینه آلترناتیوشان یعنی رانگنیک بروند. ‏

دیگر خبرها

  • آیا چین می‌تواند؟
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات