Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: شهرهای سقز، بانه، دیواندره و قروه براساس آخرین پایش انجام شده در وضعیت نارنجی به لحاظ شیوع کرونا قرار گرفتند و ممنوعیت ورود و خروج مسافر در این شهرها اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ محمدابراهیم زارعی اظهار کرد: شهرهای سقز، بانه، دیواندره و قروه براساس آخرین پایش انجام شده در وضعیت نارنجی به لحاظ شیوع کرونا قرار گرفتند و ممنوعیت ورود و خروج مسافر در این شهرها اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، کسانی که به این شهرها سفر کرده‌اند، باید ظرف ۷۲ ساعت این شهرها را ترک کنند در غیراینصورت اعمال قانون می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ورود به شهرهای نارنجی و خروج از آنها ممنوع است و در حال حاضر مابقی شهرهای استان نیز زرد هستند.

وی گفت: با توجه به اینکه آمارها در حال افزایش است، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرها نیز الزامی است و وجود ویروس جهش یافته، در استان وضعیت بیماری در کردستان را بسیار شکننده کرده است.

وی با بیان اینکه بی توجهی به رعایت  فاصله­‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌­های بهداشتی  برای سلامت همه مردم خطر آفرین است، گفت: مهلت ۷۲ ساعته برای مسافران مستقر در شهره‌های سقز، بانه و دیواندره به پایان رسیده است.

به گفته وی، براساس گزارش‌های میدانی فرمانداران این شهرستانها این شهرها تا حد زیادی خلوت شده و مسافران به مبادی خود برگشته‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از تداوم منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی سه بامداد در این شهرستان‌ها خبر داد و گفت: مردم به شدت از برگزاری دورهمی خانوادگی و سفر و ترددهای غیرضرور خودداری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان اظهار کرد: بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در مراکز تولیدی و بخش‌های کشاورزی در استان کردستان ممنوع است.

عبدالملکی اظهار کرد: تعداد ۶۲ گشت مشترک از واحدهای تولیدی و بخش‌های کشاورزی توسط ادارات ذی‌ربط در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

وی از شناسایی ۳۱ نفر کارفرمای متخلف در استان خبر داد و بیان کرد: کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری اتباع غیر مجاز کردند مطابق قانون با آنها برخورد شده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی کردستان تصریح کرد: بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در مراکز تولیدی و بخش‌های کشاورزی در استان کردستان ممنوع است.

وی اضافه کرد: تعداد ۵۹ نفر تبعه خارجی غیرمجاز دستگیر و پرونده قضائی تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شهرهای مختلف چگونه با امواج گرمایی مبارزه می‌کنند؟
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند