Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@03:36:53 GMT

فعلا از چادوس تردد نکنید/ حطر ریزش سنگ

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۹۱۸۰

فعلا از چادوس تردد نکنید/ حطر ریزش سنگ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با هشدار در خصوص خطر سقوط بهمن و رانش کوه و ریزش سنگ در محور کرج-چالوس، گفت: از رانندگان درخواست داریم در صورتی که ضرورت سفر وجود ندارد از این محور عبور نکرده و سفر خود را به تعویق بیندازند

گودرز محمودی گفت: همکاران راهداری البرز از روز گذشته با توجه به شدت وزش باد و بارندگی در محورهای البرز به خصوص محور کرج-کندوان به عنوان یک محور کوهستانی، در آماده‌باش هستند تا مراقبت‌های لازم را در خصوص ادامه تردد در محورهای استان به خوبی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی افزود: شرایط جوی احتمال رانش کوه و ریزش سنگ و بهمن در محور کرج-چالوس را افزایش داده است به همین دلیل از همه کسانی که قصد تردد از این محور را دارند در درجه اول خواهش داریم در صورت نداشتن ضرورت سفر خود را به تعویق بیندازند و در صورت ضرورت سفر، در هنگام عبور حتماً به توصیه‌های پلیس و راهداری توجه کنند تا سفر ایمنی در پیش داشته باشند.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی به البرز شاهد بارش باران در اکثر مناطق استان هستیم.

وی از آماده باش کامل نیروهای راهداری استان البرز و استقرار آنها با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین آلات در راه‌های مختلف و تمام مسیرهای ارتباطی استان خبر داد.

زندی فر از رانندگان درخواست کرد تا قبل از سفر با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.

کد خبر 6096040

دیگر خبرها

  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد