Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: جوانان برای ساختن آینده ایران اسلامی وارد میدان شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در مراسم بزرگداشت شهدای جوان همدان در اولین روز از هفته جوان، اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی همواره با همت والای خود به دنیا نشان داده‌اند که می‌توانند در زمینه‌های مختلف نقش‌آفرین باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشادت‌های جوانان در دوران قبل و پس از انقلاب، جنگ تحمیلی، قائله‌ها و فتنه‌های پس از آن، دفاع از حریم اهل‌بیت و امنیت ایران اسلامی، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی بیش از هر زمانی نیازمند جوانانی پرنشاط و امیدوار برای ساختن آینده ایران اسلامی و نیل به‌سوی اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است همچنان که مقام عظامی ولایت در بیانیه گام دوم انقلاب و سخنان خود به آن توجه و تأکید فراوان داشته و دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه مدیران نیز باید به تاسی از سیاست‌های نظام با عمل و توجه خود به جوانان و امورات پیرامون ایشان نسبت به تحقق اهداف بالادستی اهتمام ویژه داشته باشند، گفت: خوشبختانه در استان همدان، استاندار محترم همدان همواره به موارد و موضوعات مرتبط با جوانان توجه ویژه دارند لذا می‌طلبد همه مدیران استان نیز نسبت به این مهم توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که به جوانان باید میدان داده شود چراکه هرکجا که جوانان باشند قطعاً شاهد پیشرفت بهتر و بیشتر هستیم، گفت: مسئله مهم دیگر برای پیشبرد بهتر امور مطالبه‌گری جوانان و پرهیز از منفعل بودن است تا بتوانیم به مقصود خود برسیم.

سیفی بر ضرورت بهره‌مند از سیره شهدا در زندگی تأکید کرد و گفت: شهدا چراغ راه ما در دنیا تاریک امروز است و با رهنمودهای خود می‌توانند ما را به راه راست و سعادت هدایت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حمید سیفی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری ازکشورهای جهان خواستار ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار البرز اقدامات و دستاوردهای این استان در حوزه‌های مختلف توسعه را بسیار قابل توجه و با اهمیت دانست و گفت: البرز همسو با منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت سیزدهم حرکت می‌کند و استاندار مدیری میدانی است و امور را با جزئیات دنبال و رصد می‌کند که این امر عامل موفقیت در امور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از معضلاتی که ما را درگیر کرده، حتی در کشورهای توسعه یافته نیز موضوعیت پیدا می‌کند، افزود: گزارش‌های امیدبخشی در البرز وجود دارد و این تجارب می‌توانند به عنوان الگوهای موفق برای سایر استان‌ها و حتی در سطح فرا ملی و روابط خارجی هم مورد بهره برداری قرار گیرد. اکنون دستگاه دیپلماسی برای تقویت مناسبات خارجی به ظرفیت استان‌ها توجه ویژه ای دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه مطرح کرد: دفاتر امور خارجه در ۲۴ استان کشور فعال شده‌اند و در این دولت برای اولین بار این حجم از ارتباط وجود دارد. وجود دفاتر نمایندگی وزارت امور خارجه، علاوه بر ارائه خدمات، ارتباط تنگاتنگی بین دفاتر و نماینده عالی دولت در استان‌ها نیز محسوب می‌شود.

کنعانی تصریح کرد: در سال‌های اخیر در حال تجربه پیچیده‌ترین شرایط منطقه‌ای و بین المللی هستیم اما موفق ترین روابط خارجه را داریم. تلاش سلطه گران این بود که جمهوری اسلامی ایران را به یک موضوع امنیتی تبدیل کنند که فازهای مختلف از هسته‌ای تا توانمندی‌های دفاعی و موشک‌های بالستیک و … را زیر سوال ببرند و قصد داشتن ارتباط با این کشور را یک خط قرمز اعلام کنند.

وی بیان کرد: اکنون بسیاری از کشورهای جهان خواستار ارتباط با ایران اسلامی هستند به این دلیل که از مرحله امنیتی سازی جمهوری اسلامی و تنش زدایی عبور کرده‌ایم. توسعه اقتصاد بین المللی منوط به این روابط است که اکنون بهترین گفتگوهای سیاسی را برقرار کرده‌ایم و نتیجه بخش خواهد بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: با دیپلماسی پویا از بسیاری از سدها و پروتکل‌ها عبور و در حوزه امنیتی ثابت کرده‌ایم که نقطه امنیت ساز هستیم. با پیگیری‌های استاندار البرز دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان البرز به زودی به صورت رسمی افتتاح می‌شود و با توجه به اینکه مدیر آن مشخص و معرفی شده است فعالیت خود را آغاز می‌کند.

کد خبر 6100729

دیگر خبرها

  • بسیاری ازکشورهای جهان خواستار ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند
  • کنعانی: بسیاری از کشورها خواستار ارتباط با ایران شده‌اند
  • بافت تاریخی روستای اصفهک با توجه مردم حفظ شده است
  • آب گرفتگی خیابان های همدان بر اثر بارش باران!
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • خطرات مصرف ویپ و پاد برای افراد
  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد