Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: تعداد ۱۶۰ نفر در گنبد و ۲۰ نفر در اینچه برون به عنوان کاندیدای شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند که ۵۰ درصد آنها از شهروندان تسنن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ عبدالقدیر کریمی  امروز در جلسه با اعضای هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان اظهار کرد: تعهدی که همه ما برای انتخابات داریم این است که تلاش کنیم تا انتخابات سالم، قانونمند و بدون حاشیه برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه اعضای هیئت اجرایی شهرستان ترکیبی از همه سلایق و قومیت ها است تصریح کرد: خوشبختانه  هیات اجرایی از ترکیب خوب قومیت ها سلایق و معتمدین و افراد مورد وثوق مردم شهرستان تشکیل شده که این امر سبب از بین رفتن بسیاری از حواشی های برگزاری انتخابات خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطر نشان کرد: این ترکیب خوب می تواند در روند انتخابات سالم و قانونمند تاثیر بسزایی داشته و ما از تجربه و شناخت این افراد بهره خواهیم برد.

وی ادامه داد: تا ساعت ۱۲ بامداد دیشب ۱۸۰ نفر در دو شهر گنبدکاووس و اینچه برون به عنوان کاندیدای شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴۹ نفر آقا و ۳۱ نفر خانم هستند.

کریمی با اشاره به ثبت نام ۵۰ درصدی کاندیدای اهل تسنن در شهر گنبدکاووس گفت: از تعداد ۱۸۰ نفر ثبت نام شده در دو شهر گنبدکاووس و اینچه برون ۱۶۰ نفر مربوط به شهر بوده که ۵۰ درصد آنها از مردم خوب اهل تسنن هستند.

وی بیان کرد: در شهر اینچه برون ۲۰ نفر ثبت نام کردند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: از ۱۶۰ نفر ثبت نام شده در حوزه شهر گنبدکاووس ۱۲۹ نفر آقا و ۳۱ نفر خانم هستند.

وی افزود: با وجود تاکید بر ثبت نام غیرحضوری داوطلبان شورای اسلامی شهر ۱۳۸ نفر در فرمانداری حضور یافته و ثبت نام نموده و ۴۲ نفر به صورت غیر حضوری ثبت نام کردند.

کریمی درباره مدارک داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر گفت: پنج نفر دکترا، ۶۴ نفر کارشناسی ارشد و ۱۱۱ نفر مدرک کارشناسی معادل دارند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر شهر گنبدکاووس ثبت نام کردند اینچه برون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • کمین ترکیبی حزب الله برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در «کفرشوبا»
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود