Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@01:15:40 GMT

تمرین اختصاصی سرگرمی همیشگی دراگان اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۹۶۵۷

اسکوچیچ امروز خارج از برنامه گروهی تیم ملی، مهاجمان و برخی عناصر تیم ملی را تمرین داد و همچنین دروازه بانان حاضر در اردو را هم به دستیارش سپرد

در حالی که در برنامه آماده سازی تیم ملی، تمرین تاکتیکی امروز ساعت 16 با حضور تمامی ملی پوشان آغاز می شود، صبح امروز دراگان اسکوچیچ برای سه دروازه بان حاضر در اردو و چند بازیکن دیگر که اغلب شان مهاجم بودند، تمرین اختصاصی گذاشت و ساعت 11 آنها را در زمین کمپ تیم ملی به خط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش طرفداری، کریم انصاری فر، سردار آزمون، وحید امیری، مهدی طارمی، سجاد شهباززاده، الهیار صیادمنش و امید نورافکن به اتفاق سه دروازه بان حاضر در اردو (علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و حامد لک) ملی پوشانی بودند که از ساعت 11 امروز در کمپ تیم ملی تمرین کردند. شاید برای خیلی ها این مدل تمرین دادن چند ملی پوش دور از سایرین عجیب باشد اما وقتی شما یک تیم را به اسکوچیچ می سپارید تمرین فوق برنامه اصلا اتفاق عجیبی نیست.

 آنهایی که در فولاد، ملوان، خونه به خونه و نفت آبادان با دراگان کار کردند، خوب می دانند این تمرین های اختصاصی یکی از سرگرمی های اسکوچیچ است. دراگان اسکوچیچ از هر فرصتی برای آشنا کردن بازیکنان با فلسفه فوتبال خود استفاده می کند و برای این که فقط با آنها حرف نزند و حرف هایش خسته کننده نباشد، بعضا به جای کلاس های تئوری، بازیکنان را به زمین تمرین می برد و با آنها اختصاصی کار می کند.

 نحوه بازی تیم ملی مقابل سوریه مشخص خواهد کرد هدف تاکتیکی دراگان از تمرین اختصاصی صبح امروز برای تمامی مهاجمان دعوت شده به اردو به علاوه امید نورافکن چه بود اما تا روزی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است، از این مدل تمرین های اضافه یا فوق برنامه، زیاد خواهیم دید.

 اردوی آماده سازی تیم ملی برای بازی با سوریه از سوم فروردین در تهران آغاز شد و تیم ملی دهم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی میزبان سوریه است. ابتلای چند ملی پوش به کرونا باعث شد تغییراتی در لیست ملی پوشان ایجاد و بازیکنان جدیدی مثل حامد لک، سجاد شهباززاده، عارف آغاسی و ... به جای رشید مظاهری، عارف غلامی، مهدی قائدی و ... به تیم ملی دعوت شوند.

اخبار داغ 

برترین های قرن با حمید درخشان: علی پروین می گفت اول قلیچ خانی، بعد من / با اجازه خودم را در تیم قرار می دهم! عملکرد علی قربانی مقابل رونالدو و یارانش ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دنیل گورینی، هافبک 19 ساله لاتزیو، بر اثر سانحه رانندگی درگذشت فرانک دی بوئر: ترکیه رقیب خوبی بود اما تیمی نبود که هلند به آن ببازد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر
شد. محمود فکری با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.
محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901158

دیگر خبرها

  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • گاری سواری، تنها سرگرمی کودکان غزه | ببینید
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • آموزش از طریق سرگرمی و نمایش