Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:51:23 GMT

جدیدترین مدل‌های درب آکاردئونی

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۹۸۷۵

جدیدترین مدل‌های درب آکاردئونی

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به دنبال بالا بردن امنیت درب‌های ساختمان و خانه یا مغازه خود هستید درب‌های آکاردئونی می تواند بهترین گزینه باشد. درب‌‌های ضد سرقت در بسیاری از خانه‌ها برای درب ورودی استفاده می شود اما همانگونه که می دانیم نصب درب ضد سرقت به تنهایی کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درب آکاردئونی چیست؟

درب‌های آکاردئونی که نامش بخاطر باز و بسته شدن تاشو از ساز آکاردئون گرفته شده بر روی درهای ورودی نصب می شوند.

این درها به صورت کرکره‌ای بوده و باز و بسته کردن آن بسیار راحت است و فضای خیلی کمی را اشغال می کند.

درب‌های آکاردئونی به علت داشتن قفل توکار و پرچ‌های مخفی همچنین استحکام بالایی که دارد در طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی ساخته میشوند و برای بالا بردن امنیت منازل مسکونی و کارگاهی بسیار موثر است.

درهای آکاردئونی برای همه‌جایی که به محافظت نیاز است مناسب ات مانند: باغ، کارگاه، ویلا، ساختمان، گاراژ، بانک‌ها، تراس، پارکینگ، پنجره، فروشگاه و ...

خانه‌های ویلایی و یا آپارتمانی که بیشتر در معرض سرقت سارقین قرار دارد و به راحتی سارقین از درب‌ها عبور میکنند پیشنهاد ما به شما استفاده از درب فلزی آکاردئونی برای ایجاد یک مانع بزرگ در مقابل سارقین است تا به راحتی از درب ورودی عبور نکنند.

 

انواع درب‌های آکاردئونی حفاظ درب اکاردئونی سه لوزی ساده (۲ خم) حفاظ درب آکاردئونی سه لوزی (چهار خم) حفاظ درب اکاردئونی سه لوزی تسمه نقش دار(چهار خم) حفاظ درب اکاردئونی مدل چهار لوزی حفاظ درب آکاردئونی چهار لوزی (تسمه نقش دار) حفاظ درب آکاردئونی مدل ایتالیایی حفاظ درب اکاردئونی مدل ایتالیایی (تسمه نقش دار) حفاظ درب آکاردئونی مدل پیچ(شکلاتی) حفاظ درب آکاردئونی مدل پیچ شکلاتی (تسمه ی نقش دار) حفاظ درب آکاردئونی مدل سه لوزی (پرچ مخفی) سه لایه تسمه عمودی حفاظ درب آکاردئونی مدل سه لوزی سه لایه تسمه عمودی  پرچ مخفی (تسمه  نقش دار) حفاظ درب آکاردئونی مدل دوجداره ۵ لوزی سفارشی سه لایه تسمه عمودی حفاظ درب آکاردئونی  دوجداره سلطنتی ۵ لوزی (تسمه نقش دار) ۴ لایه تسمه عمودی حفاظ درب آکاردئونی مدل ۵ لوزی دوجداره سفارشی پرچ مخفی ۴ لایه تسمه عمودی

مزایا و معایب درب آکاردئونی

معایب: در هنگام آتش سوزی باز کردن این درب‌ها سخت بوده و ممکن است کسانی که در داخل خانه یا محیطی گرفتار شده‌اند نتوانند از درب عبور کنند علاوه بر آن اگر یک حفاظ آکاردئونی بی کیفیت نصب کنید، سارقین به سادگی از آن عبور خواهند کرد.

مزایا: جلوگیری از ورود راحت سارقین به داخل خانه، فروشگاه و ... همچنین ایجاد ظاهری زیبا و شیک برای درب آپارتمان و خانه، حالت کرکره مانند و اشغال فضای خیلی کم و مناسب برای آپارتمان‌هایی که راه پله کوچکی دارند.

بهترین و جدیدترین درب آکاردئونی

حفاظ‌ های آکاردئونی خوب دری است که تراکم مناسبی داشته باشد تا هم امنیت کامل را فراهم کند و هم بیش از حد سنگین نباشد.

همچنین باید بلبرینگ‌های روانی داشته باشد و در هنگام باز و بسته شدن سروصدای آزاردهنده نداشته باشد.

وجود قفل‌های متعدد و داشتن قفل توکار هم از دیگر ویژگی‌های یک محافظ خوب است.

کیفیت مواد استفاده‌شده در حفاظ هم نقش بزرگی در بهترین بودن آن دارد.

متاسفانه برخی افراد آگاهانه یا ناآگاهانه درب آکاردئونی دست دوم یا با مواد اسقاطی تهیه می‌کنند. حتما درب را از سایت‌های شناخته‌شده بگیرید تا با این‌گونه کلاهبرداری‌ها روبرو نشوید.

 

از جدیدترین درهای آکاردئونی میتوان حفاظ آکاردئونی دو جداره پنج لوزی سفارشی اشاره کرد.

تمامی میخ پرچ های به کار رفته در حفاظ آکاردئونی دو جداره پنج لوزی سفارشی مخفی می باشند یعنی اینکه یه تسمه روی پرچ ها قرار گرفته می شود و به هیچ عنوان دسترسی به میخ پرچ به کار رفته در درب اکاردئونی امکان پذیر نمی باشد.

 

سایر ویژگی های مهم درب اکاردئونی سروصدای بسیارکم هنگام باز وبسته شدن (حرکت ریلی) حرکت ریلی روان و بسیارراحت بدون نیاز به نیروی بیش ازحد قابل اجرا در دومدل قفل روکار و توکارحرفه ای کاملا ایمن دربرابر سارقین حرفه ای امکان نصب دویاچند قفل روی درب تضمین کیفیت کالا، کیفیت نصب وجوش وامنیت منازل شما امنیت درب آکاردئونی چه مقدار است ؟

درب هایی که بدین صورت توليد می شوند معمولا دارای يک سری استانداردهایی هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهند کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل مخفی و آویز هم برای اين نوع حفاظ درب آپارتمان وجود دارد. زمانی که اين حفاظ آهنی درب با جوش به درب منزل شما متصل شوند، امنیت خانه را تا حد بسياری برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته می شود که اين نوع حفاظ دربها کاملا ضدسرقت هستند.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درب آکاردئونی نبض بازار حفاظ درب اکاردئونی درب های آکاردئونی درب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه

 

به گزارش تابناک، مهمات پرسه‌زن به دسته‌ای از تسلیحات اطلاق می‌شود که پس از پرتاب، توسط سامانه‌های اپتیکی و حرارتی، به‌سمت هدف روانه می‌شود و با گشت‌زنی در آسمان، هدف موردنظر را پیدا و سپس آن را منهدم می‌کند.

 
این دسته از تسلیحات کاربرد قابل‌توجهی در رزم زمینی و به‌خصوص عملیات‌های ضدکمین دارند و با توجه به ابعاد کوچک و قابل حمل بودن توسط نفر به سلاحی مناسب برای نیروهای زمینی بدل شده‌اند.

کاربرد این نوع تسلیحات به‌خصوص در جریان جنگ اوکراین و توانایی آنها برای هدف قرار دادن انواع ادوات زرهی،‌ تجمع نیروها و حتی تسلیحات پشتیبانی آتش مانند توپخانه‌ها و سامانه‌های پدافندی بیش از پیش نمایان شد و لنست یکی از بهترین پهپادهای انتحاری بکارگیری شده توسط ارتش روسیه در این جنگ بوده است.

دیگر خبرها

  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)