Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی از اجرای طرح شهید سلیمانی در سه فاز «مراقبتی، حمایتی و نظارتی» توسط کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) مسجد امام محمد باقر (ع) آبادان با همکاری پایگاه مقاومت شهید حسین امامی به صورت محله محور خبر داد.

«سید جعفر موسوی» در گفت و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت آخرین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ولیعصر (عج) و همچنین آغاز سال نو، از اجرای طرح شهید سلیمانی در سه فاز «مراقبتی، حمایتی و نظارتی» در حوزه استحفاظی مسجد امام محمد باقر (ع) آبادان خبر داد و اظهار کرد: این طرح اکنون با همکاری، همیاری و مشارکت پایگاه مقاومت بسیج شهید حسین امامی در حال اجراست که فاز مراقبتی آن به عنوان نخستین و مهمترین بخش این طرح به دو صورت تخصصی و غیرتخصصی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) مسجد امام محمد باقر (ع) آبادان افزود: بخش غیرتخصصی این طرح تحت عنوان همیار سلامت به صورت محله محور با حضور بسیجیان داوطلب آموزش دیده از سوی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در هر محله اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه در فاز نخست این طرح اطلاعات بیماران مبتلا به کووید ۱۹ به کمک دانشگاه علوم پزشکی به صورت روزانه در اختیار تیم های مراقبتی قرار می‌گیرد تصریح کرد: پس از در اختیار قرار دادن اطلاعات بیماران وضعیت آنها به تفکیک هر محله و به صورت تلفنی بررسی می شود تا در صورت لزوم با مراجعه به منزل بیمار، آموزش های لازم ارائه و غربالگری خانواده و همکاران آنان انجام شود.

 

موسوی اضافه کرد: همچنین اگر بیمار نیاز به خدمات درمانی داشته باشد، به تیم مراقبت های تخصصی که شامل فرماندهی یک پزشک عمومی و همراهی چهار پرستار و مراقب سلامت هستند معرفی می شود تا پس از تشخیص پزشک، در صورت نیاز به ویزیت، این اقدام در منزل برای بیمار انجام شود.

 

وی خاطر نشان کرد: بنابراین مراقبت های تخصصی و غیرتخصصی در کنار هم قرار می گیرند و ارائه آموزش و بررسی وضعیت بیمار به صورت روزانه انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) آبادان به فاز حمایتی طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: این فاز نیز دومین مرحله اجرای این طرح است که به اقداماتی نظیر برطرف کردن مشکلات بیماران در زمینه های مختلف اعم از تهیه مایحتاج مورد نیاز روزانه و داروهای خاص آنها از سوی بسیجیان اختصاص دارد.

 

وی یاد آور شد: در فاز آخر که نظارتی است، بسیجیان در سطح هر محله می بایست به صورت مستمر از صنوف مختلف بازدید بعمل آوردند و نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی محلات را بررسی کنند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراقبت حمایت و نظارت کمک به نیازمندان مبتلا به کرونا طرح شهید سلیمانی کنترل شیوع کرونا ویروس شیوع بیماری کرونا ویروس کرونا ویروس خبرگزاری شبستان خوزستان سید جعفر موسوی منطقه آزاد اروند بسیجیان طرح شهید سلیمانی باقر العلوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان کرخه از اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرخه با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان و امنیت پایدار، طرح ارتقاء امنیت محله محور را با بهره گیری حداکثری امکانات اجرا کردند.

وی ادامه داد: در اجرای این ۳ قبضه سلاح شکاری وجنگی غیر مجاز ،بهمراه ۳ تیغه خشاب کلاشینکف کشف وضبط گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرخه گفت:در این طرح ۶نفر از متهمان تحت تعقیب وخطرناک نیز شناسایی و در چند عملیات جداگانه وغافلگیرانه در مخفیگاههایشان دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899270

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه