Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ بازوند در اولین جلسه شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که امروز با حضور اعضا، فرمانداران و نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی در سالن شهدای دولت برگزار شد؛ اظهار کرد: تحقق شعار سال نیازمند کار جهادی، تلاش دوچندان و همدلی و همراهی مؤثر همه مسئولین است تا با بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها را در این بخش به عنوان یک اولویت برای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار با جدیت پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری افزود: تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود را برای تحقق شعار سال و حمایت از تولید به کار خواهیم گرفت و بر این اساس با محوریت اتاق بازرگانی تا پایان فروردین ماه نقشه راهی برای دستیابی به اهداف کلان و شعار راهبردی تدوین می‌شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای نقشه راه این راهبرد مهم برای توسعه پایدار کشور نقش آفرینی مؤثر داشته باشند و در این نقشه راه وظایف به تفکیک مشخص می‌شود تا هماهنگی لازم شکل بگیرد و البته نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی، دستگاه‌های نظارتی و قضائی و نماینده محترم ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز حمایت و همراهی همیشگی را با فرمانداران، مدیران و فعالان اقتصادی خواهند داشت.

بازوند با بیان اینکه به یقین، مردم هم در تحقق شعار سال نقشی مهم دارند و باید همراهی داشته باشند، تأکید کرد: برداشتن موانع و پشتیبانی‌ها وظیفه و اولویت اصلی مسؤولین است که در چهار سال گذشته در استان کرمانشاه بر این مهم تأکید شده است و راهکار اصلی بهبود فضای کسب و کار و تسهیل و تسریع در انجام امور مربوط به جذب سرمایه گذاری و رونق تولید است.

استاندار کرمانشاه به تلاش‌های صورت گرفته برای تسهیل گری در حوزه تولید اشاره کرد و گفت: اقدامات انجام شده برای حمایت از تولید کنندگان قابل تقدیر است اما کافی نیست و باید در ساختار اداری و فرآیندها مطالعه و بازنگری داشته باشیم تا امور در کمترین زمان ممکن انجام شود و حتماً در این بررسی و واکاوی دلایل عدم انجام برخی کارها برای رفع موانع مدنظر قرار گیرد تا در سال جدید به صورت ویژه پیگیری شود.

وی تسهیل فرآیندهای کنونی برای جذب سرمایه گذاری را ضرورتی ویژه دانست و بیان کرد: هماهنگی بین ارکان نظام و تقویت فضای همدلی و امید آفرینی می‌تواند شرایطی امن و ایمن را برای حضور سرمایه گذاران نیز ایجاد کند و به یقین با تقویت سرمایه گذاری و افزایش بهره‌وری امر تولید نیز حمایت می‌شود.

استاندار کرمانشاه سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در حوزه صنایع تبدیلی و زنجیره‌های ارزش به ویژه در بخش کشاورزی را مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: باید به سمت صنعتی شدن پیش برویم و از کشاورزی سنتی به صنعتی برای بهبود سیستم تولید و افزایش بهره وری با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ویژه استان کرمانشاه به لحاظ تنوع محصولات و اقلیم خاص و چهارفصل بودن حرکت کنیم.

بازوند به نقش و کارکرد مهم رسانه‌ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها می‌توانند شعار سال را به فرهنگ عمومی تبدیل کنیم زیرا صرفاً موانع سخت افزاری نیست و بعضاً موانع ذهنی هم داریم که رسانه‌ها می‌توانند نقشی مهم برعهده بگیرند.

استاندار کرمانشاه با اصلاح قوانین و فرآیندها و پشتیبانی قانون مدار دستگاه‌های نظارتی می‌توانیم از مدیران ریسک پذیر حمایت کنیم و پیشنهادات ویژه ای را نیز برای طرح به مجمع نمایندگان استان ارائه خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه مسیر توسعه، شکوفایی و بالندگی استان کرمانشاه را با جدیت بیشتری ادامه خواهیم داد، تأکید کرد: در شش ماه باقیمانده دولت با کار جهادی و تلاش شبانه روزی تا آخرین روزکاری فعالیت خواهیم کرد تا با حرکت در مسیر تحقق شعار سال بتوانیم به قول و تعهد خود به مردم نیز عمل کنیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه به حضور در اولین جلسه شورای عالی اشتغال در دومین روز از سال ۱۴۰۰ به ریاست دکتر روحانی اشاره کرد و گفت: در این جلسه ۱۹ مصوبه برای اجرا به دستگاه ابلاغ می‌شود که مهمترین آن تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات چهار درصدی و ارزان برای کارآفرینان و تولیدکنندگان در مناطق زلزله زده است که باید سریعاً توسط فرمانداران و تیم اقتصادی استان پیگیری شود و به این حمایت از سیستم اقتصادی در ابتدای سال ۱۴۰۰ را به صورت فرصتی مناسب نگاه کنیم.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کرمانشاه به زیر ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است

بازوند در ادامه این نشست به وضعیت شکننده ی استان کرمانشاه به لحاظ شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و بیان کرد: در صورت عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی به سرعت به استقبال پیک چهارم و وضعیت نگران کننده می‌رویم و باید همه به وظایف خود عمل کنند تا جان و مال مردم دچار خسارت نشود.

بازوند تصریح کرد: انتظار داریم مردم رعایت دستورالعمل‌های را در اولویت قرار دهند زیرا در بازدیدهای میدانی و ارزیابی‌های صورت گرفته مشاهده می‌شود میانگین رعایت این توصیه‌ها به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است و این موضوع بسیار خطرناک است.

وی تأکید کرد: اگر این روند تداوم یابد و وارد پیک جدیدی بشویم باید هزینه سنگینی بابت این شیوع ویروس کرونا پرداخت کنیم.

کد خبر 5175670

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کرمانشاه استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند تولید رونق تولید ویروس کرونا ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تردد وسایل نقلیه نوروز بوشهر گرگان گردشگری مسافران نوروزی سانحه تصادف وزش باد اردبیل استاندار کرمانشاه استان کرمانشاه تحقق شعار سال سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت گلتاش با تشریح برنامه ها و اهداف این شرکت در سال ۱۴۰۳ گفت: افزایش سرمایه ١٣١ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران در سال ۱۴۰۳ انجام خواهد شد. - اخبار بازار -

مهرداد فیض پور مدیر عامل شرکت گلتاش در گفتگوی اختصاصی با بیدنا، مهمترین برنامه های این شرکت در سال 1403 را تشریح کرد وگفت: با توجه به رویکرد مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر مبنی بر دستیابی به تولید، فروش و سود حداکثری، شرکت گلتاش در سال 1403 تولید و فروش 60 هزار تن محصول نهایی را در دستور کار قرار داده است که پیش بینی می شود سود خالص 230ئمیلیارد تومانی را کسب کند.

وی توسعه صادرات را از برنامه های دیگر این شرکت در سال پیش رو ارزیابی کرد و گفت: افزایش صادرات باتناژ 6500 تن محصول نهایی جز اهداف صادراتی شرکت گلتاش خواهد بود.

فیض پور با بیان اینکه کاهش قیمت تمام شده، افزایش سود آوری و افزایش کیفیت از برنامه های شرکت است ادامه داد: سرمایه گذاری در پروژه های سرمایه ای بالغ بر 100 میلیارد تومان شامل بهسازی سالن‌ها و ساختمان اداری و تولیدی، نصب و راه‌اندازی سیستم اعلان و اطفای حریق، تکمیل سایت گلبو، خرید دستگاه تیوپ خمیردندان، خرید دستگاه بادکن بطری و گالن‌های 10 و 20 لیتری، خرید دستگاه‌های تزریق، خرید دستگاه یو آی دی لیبل زن شامپو شبنم و خرید دستگاه ساشه برای محصولات هتلی و کرم از مهمترین اقدامات برای دستیابی به تولید و فروش حداکثری خواهد بود.

وی در مورد  ری‌برندینگ برخی از محصولات نیز گفت: بسته بندی خمیردندان ها و شامپوهای سیو تغییر و طراحی آن متناسب با بازار روز خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک کرمانشاه طی فروردین سال جاری
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • افزایش عملیات‌های حزب الله در پاسخ به تهدیدهای صهیونیست‌ها/ توقف جنگ در نوار غزه شرط مقاومت برای پایان درگیری در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • گام‌های لرزان برای ثبت جهانی محور ساسانی کرمانشاه