Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@15:56:39 GMT

کرونای انگلیسی در ۷ شهرستان مازندران

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۰۱۵۳

کرونای انگلیسی در ۷ شهرستان مازندران

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره آخرین وضعیت کرونای انگلیسی در شهرهای مازندران، گفت: در حال حاضر ویروس کرونای انگلیسی به شهرستان‌های رامسر، بابلسر، نور، قائم‌شهر، ساری و آمل با احتساب بابل رسید که لازم است به توصیه‌ها بیشتر توجه شود.

دکتر قاسم اویس امروز درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در استان مازندران در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: روز گذشته شاهد افزایش تعداد مبتلایان کرونایی در استان مازندران بودیم که امروزبه وضعیت باثباتی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: روز گذشته تعداد مبتلایان بعد از گذشت چندین روز روند کاهشی افزایش یافت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: نکته اصلی این است که تجمعات باید به حداقل برسد و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز مورد تاکید است.

اویس با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط استان، مسافران به محل خود بازگردند، خاطرنشان کرد: در این صورت وضعیت استان مازندران به ثبات می‌رسد.

وی درباره آخرین وضعیت کرونای انگلیسی در شهرهای مازندران، گفت: در حال حاضر ویروس کرونای انگلیسی به شهرستان‌های رامسر، بابلسر، نور، قائم‌شهر، ساری و آمل با احتساب بابل رسید که لازم است به توصیه‌ها بیشتر توجه شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 روز جوان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها دانشگاه علوم پزشکی مازندران کرونای انگلیسی ویروس کرونا اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 روز جوان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی

آفتاب‌‌نیوز :

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • نخبه مازندران براثر گازگرفتگی جان باخت
  • فوت نخبه کنکوری مازندران به همراه پدرش بر اثر مسمومیت گاز
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری