Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس ضمن تأکید بر اهتمام در تحقق شعار سال گفت: اصرار مرکز استان بر حذف ۱۵۰ هکتار از شهرک جدید صنعتی کاشان با شعار سال در ناقض است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از‌ کاشان‌، سیدجواد ساداتی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز اظهار داشت: منطقه کاشان منطقه مهمی است که مصداق شعار سال است و امیدواریم با تلاش مسئولان سال 1400 سالی به مراتب بهتر از سال گذشته داشته باشیم؛ منطقه ما منطقه صنعتی و نمونه خوب از اقتصاد مقاومتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب مشکلات تولید با مانع‌زدایی و پشتیبانی‌ها برطرف می شود، افزود: خطاب شعار سال مسئولان است و مسئولان نقش اصلی را در پشتیبانی دارند و تمام قد از مدیر مدافع حقوق مردم ایستاده ایم چراکه حذف موانع مهمترین اقدام در بخش تولید است و حذف بروکراسی یکی از مهمترین موانع است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به خلاقیت‌های بالای تولیدکنندگان کاشانی ابراز داشت: امیدواریم سال 1400 سال خوبی برای تولید و تولیدکنندگان باشد و امیدواریم سال جاری سالی نباشد که مرکز استان پافشاری بر کاهش 150 هکتاری از شهرک صنعتی جدید داشته باشد که این موضوع با شعار سال در تناقض است.

واکاوی آتش‌سوزی در یکی از شرکت‌های شهرک صنعتی زنجان / چرا "اشراق" آتش‌نشانی ندارد؟تذکر استاندار مرکزی برای رفع مشکل آب شهرک صنعتی ایبک‌آبادبلاتکلیفی 6 ساله شهرک صنعتی آجیل و خشکبار مشهد مقدس ادامه دارد

ساداتی‌نژاد ضمن اشاره به توانایی حل مشکلات شهرستان کاشان توسط مدیران با وجود پتانسیل خوب آنان تصریح کرد: زمانی که مدیران ما اراده کردند تمامی موانع رفع شد و این موضوع در کاشان سابقه دارد و بر همین اساس مسئولان باید در رفع مشکلات و موانع تلاش کنند.

وی با بیان اینکه طبیعتا با مدیرانی که عملکرد خوبی ندارند رودربایستی نداریم، گفت: علی رغم سختی‌ها سال 99 به پایان رسید و مردم کاشان و کشور در کرونا سند افتخار دیگری را به نام خود ثبت کردند و عموم مردم و نهادها به صورت جهادی در راستای مقابله با ویروس کرونا عمل کردند و این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک صنعتی شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • تعلیق دانشجویان جورج واشنگتن به دلیل اصرار به حضور در اعتراضات