Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین قم، مراسم احیای نیمه شعبان یکشنبه هفته آینده هشتم فروردین‌‌ماه با حضور زائران و مجاوران در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی استاد حوزه علمیه قم، قرائت قرآن توسط حسین یزدان پناه و شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی و مناجات‌خوانی و قرائت دعای کمیل با نوای میثم مطیعی از دیگر برنامه‌های مراسم احیای نیمه شعبان در حرم بانوی کرامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، این مراسم با حضور محدود زائران و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شده و به‌صورت زنده نیز از شبکه سه سیما و صفحات اختصاصی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در شبکه‌های اجتماعی به نشانی astanqom@ پخش خواهد شد.

 

از جمله شب‌های پر برکت و با فیض ماه شعبان، شب پرفضیلت نیمه شعبان است که همانند شب قدر ارزش‌های معنوی زیادی دارد و در این شب پرداختن به عبادت و تضرع در درگاه الهی از ثواب ویژه برخوردار است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نیمه شعبان جمکران قم احیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)