Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، حضور مردم در انتخابات را پشتوانه محکم و مهم برای مشروعیت نظام جمهوری اسلامی و ادامه حیات و پویایی جامعه عنوان کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری تعیین سیاست‌های ۴ تا ۸ سال کشور است، هر مقدار که افراد جامعه نسبت به این موضوع احساس مسوولیت ‌کنند، این مساله آثار خود را در سال‌های بعد در اداره کشور برجا می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: ما همواره مشوق حضور مردم در انتخابات هستیم و از همه مسوولان کشور می‌خواهیم که به مشکلات معیشتی مردم توجه کنند و نگذارند این بهانه فرصتی به دست بیگانگان برای تبلیغ علیه نظام دهد.

فرهنگی خاطرنشان کرد: حضور اقشار مختلف مردم با سلایق مختلف در انتخابات نیاز به همبستگی دارد ولی این کافی نیست بلکه رسانه‌ها باید برای تبلیغات مسموم دشمنان علیه ملت ایران تدابیری بیندیشند.

وی، لازمه پرشور بودن انتخابات را سنجیده عمل کردن مسوولان ارزیابی کرد و گفت: احزاب، داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، مجریان و ناظران انتخابات در مشارکت پرشور مردم نقش مهمی دارند بدون این عناصر تاثیرگذار، مشارکت حداکثری اتفاق نمی‌افتد.

فرهنگی با اشاره به تعبیر دولت جوان از سوی رهبر انقلاب اسلامی، گفت: افراد باتجربه می‌توانند کشور را اداره کنند و مشورت با افرادی که توانایی‌های بالقوه خوبی دارند در اداره کلان کشور تاثیرات مثبتی بر جا خواهد گذاشت و در نگاه رهبر انقلاب، ترکیب دولت جوان بیش از شخص رییس‌جمهوری جوان اهمیت دارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتخابات ۱۴۰۰ بسیار حائز اهمیت است و همه مسوولان و مردم باید تلاش کنند تا این انتخابات نیز با حضور حداکثری اقشار جامعه برگزار شود زیرا حضور پرشور و حداکثری مردم همچون گذشته بر عزت و اقتدار ایران اسلامی خواهد افزود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ انقلاب اسلامی ایران تبریز جمهوری اسلامی محمدحسین فرهنگی ایران پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انقلاب اسلامی ایران تبریز انتخابات ۱۴۰۰ انقلاب اسلامی ایران تبریز جمهوری اسلامی محمدحسین فرهنگی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث

اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه