Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:53:33 GMT

دهن کجی دوباره ستاره آمریکایی به ترامپ! (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۰۷۵۰

مگان راپینو، ستاره آمریکایی این بار دعوت به کاخ سفید را با روی باز پذیرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، درگیری از زمان جام جهانی 2016 و جایی آغاز شد که مگان راپینو در اعتراض به سیاست های دونالد ترامپ مدعی شد در صورت قهرمانی ایالت متحده در جام جهانی زنان به کاخ سفید نخواد رفت و البته رئیس جمهور وقت آمریکا نیز در پاسخ گفت راپینو ابتدا ببیند به کاخ سفید دعوت می شود یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مگان راپینو همیشه یکی از مخالفان شدید دونالد ترامپ محسوب می شده و سیاست های نژادپرستی و مخالفت های رئیس جمهور سابق آمریکا با سیاه پوستان و موارد دیگر را زیر سوال برده است. در نهایت مگان راپینو برای ادای احترام به ریاست جمهوری راهی کاخ سفید نشد و این اختلاف تا لحظه پایانی صدرات دونالد ترامپ ادامه یافت. مگان راپینو سال گذشته و در جریان برگزاری مراسم توپ طلا نیز از دونالد ترامپ انتقاد کرده و از او به عنوان یک دیوانه کامل یاد کرد.

 

 

اما مگان راپینو بعد از پیروزی جو بایدن در انتخابات نوامبر در صفحه توئیتر خود نوشت: "حالا نمی ‌توانم حالا برای رفتن به کاخ سفید منتظر بمانم."

 

 

او همچنین در توئیتی دیگر نتیجه انتخابات را به جو بایدن و همسرش تبریک گفته و در آن مقطع از عدم انتخاب دوباره دونالد ترمپ به شدت خوشحالی کرد.

 

 

اما حالا مگان راپینو باز هم به دونالد ترامپ دهن کجی کرده و یک بار دیگر به نوعی متفاوت خوشحالی خود را از عدم انتختبات دوباره او ابراز کرده است. اکانت رسمی کاخ سفید تصاویری از حضور این بازیکن در محوطه کاخ و روپایی زدن او را منتشر کرده است. پس مگان راپینو که در دوران صدارت ترامپ تمایلی به رفتن به کاخ سفید نداشت، حالا در این مکان به روپایی زدن هم پرداخته است.

 

 

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دونالد ترامپ مگان راپینو کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ترامپ برای آتش نشانان نیویورک پیتزا برد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • (ویدئو) ترامپ برای آتش نشانان نیویورک پیتزا برد
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید