Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@17:37:16 GMT

تخریب سدهای ماهیگیری و جمع‌آوری زباله در آستارا

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۰۸۷۰

آفتاب‌‌نیوز :

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست آستارا روز پنجشنبه گفت: امروز پنج سد غیرمجاز ماهیگیری از رودخانه های خواجه کری و مرداب این شهرستان جمع آوری و تخریب شد.

وحید مصطفی دوست افزود: پاکسازی رودخانه ها از سدها با حکم قضایی و مشارکت ماموران محیط زیست اجرا شد و متخلفان شناسایی شده اند و به زودی دستگیر و به دادگاه معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مقابله با سدهای غیرمجاز ماهیگیری در رودخانه ها تا خرداد ماه ادامه خواهد داشت و صید ماهی در فصل تخم ریزی آنها، از نظر زیست محیطی نادرست است و باعث کاهش زادآوری می شود.

جمع آوری زباله از گردشگاه های شهر لوندویل

شهردار لوندویل آستارا گفت: ۲۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و دوستداران محیط زیست امروز از فضاهای شهری و گردشگاه ها پنج تن زباله جمع آوری کردند و این اقدام در پارک ها و نوار ساحلی نیز انجام شده است.

نعمت یاورپور افزود: با وجود نصب تابلوهای شعارهای زیست محیطی و تعبیه سطل های زباله در شهر، نوار ساحلی و حاشیه جاده ها، متاسفانه برخی افراد زباله و پسماند را رها می کنند.

وی بیان کرد: شهر لوندویل ۱۲ هزار نفر جمعیت دارد و تولید روزانه ۲۰ تن زباله در این شهر، زنگ خطر جدی است و طرح تفکیک زباله از مبدا با جدیت اجرا می شود و گلکاری فضای سبز و نصب تابلوی جدید خوش آمد، از اقدامات شهرداری در سه روز گذشته است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت، ۱۸ و نیم کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر و پنج رشته رودخانه اصلی در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ماهیگیری زباله آستارا جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است

کیلومتر ۱۲۰ محور شهداد _نهبندان در استان کرمان به دلیل طغیان رودخانه و تخریب جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، کیلومتر ۱۲۰ محور شهداد _نهبندان در استان کرمان به دلیل طغیان رودخانه و تخریب جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

در ادامه فیلم مربوط به تخریب جاده را ببینید:

کد خبر 748190

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • تراز دریاچه ارومیه از مرز ۱۲۷۰ متر بالاتر رفت
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد