Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@23:50:40 GMT

پدیده سال: محرم نویدکیا، سرمربی جوان تیم صدرنشین لیگ

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۰۹۹۱

پدیده سال: محرم نویدکیا، سرمربی جوان تیم صدرنشین لیگ

با به پایان رسیدن سال 1399 به معرفی ترین های سال گذشته فوتبال ایران می پردازیم و روزانه یکی از شخصیت های فوتبال ایران را که برای هر عنوانی انتخاب شده اند را معرفی می کنیم. عنوان های در نظر گرفته شده عبارتند از ستاره سال، چهره سال، بهترین بازیکن خارجی سال، بهترین مربی سال، پدیده سال، تیم سال، داور سال، مدیر سال، برنده سال، بازنده سال، ناکام سال، خبرساز سال و قربانی سال هستند

پس از معرفی چهره، ستاره، بهترین خارجی سال 99 و سرمربی سال حالا نوبت به معرفی پدیده سال رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، محرم نویدکیا، پدیده سال از نگاه طرفداری است. سرمربی جوان سپاهانی ها در اولی تجربه سرمربی گری خود تیمش را صدرنشین سال کرده و جواب اعتماد هواداران سپاهان را داده است.

محرم نویدکیا در شرایطی سکان هدایت سپاهان را برعهده گرفت که این تیم باید در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رفت. سپاهان با محرم گرچه در لیگ قهرمانان در همان مرحله گروهی حذف شد اما همه می دانستند کار محرم با سپاهان در لیگ بیستم آغاز می شود.

محرم نویدکیا با آرامش و شور خاصی که به تیمش بخشید، از روند سینوسی به بردهای متوالی رسید و تیمش در پایان سال با 34 امتیاز و تفاضل گل مثبت 15 صدرنشین رقابت ها شد.

 

بیشتر بخوانید:

سرمربی سال: یحیی گل محمدی، سرمربی فینالیست آسیا و قهرمان لیگ نوزدهم

بهترین خارجی سال: شیخ دیاباته، آقای گل لیگ نوزدهم

چهره سال گذشته فوتبال ایران: جلال حسینی ستاره پر فروغ پرسپولیس

این شما و این ستاره سال؛ مهدی طارمی

 

اخبار داغ 

برترین های قرن با حمید درخشان: علی پروین می گفت اول قلیچ خانی، بعد من / با اجازه خودم را در تیم قرار می دهم! ابراهیم شکوری: شاید محمد دانشگر دوست داشت برای پرسپولیس بازی کند / اختصاصی طرفداری ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دنیل گورینی، هافبک 19 ساله لاتزیو، بر اثر سانحه رانندگی درگذشت فرانک دی بوئر: ترکیه رقیب خوبی بود اما تیمی نبود که هلند به آن ببازد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محرم نویدکیا پدیده سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از امشب باید روبرت لواندوفسکی را یکی از مدعیان کسب جایزه پی‌چی‌چی بدانید. او که ۱۳ گله بود و در رده نهم برترین گلزنان لالیگا قرار داشت، با هت‌تریک امشب به رتبه چهارم رسید.

ستاره لهستانی در هفته‌های اخیر به دلیل عملکرد ضعیف بارسا در خط حمله با انتقادات زیادی روبرو شده بود اما امشب با به ثمر رساندن ۳ گل و تبدیل شدن به نقش اول کامبک عالی بارسلونا، به روزهای خوبش برگردد.

او در نیمه اول بازی امشب چند موقعیت مناسب داشت اما در یک مرحله دروازه‌بان و در دو مرحله مدافعان حریف مانع او شدند. نیمه دوم اما متعلق به او بود.

در دقیقه ۴۹ و در حالی‌که بازی با نتیجه ۲-۱ به سود والنسیا در جریان بود، سانتر فوق‌العاده ایلکای گوندوگان از روی نقطه کرنر با جایگیری و ضربه سر عالی لوا وارد دروازه شد تا بازی مساوی شود.

سپس در لحظاتی که والنسیا به خوبی دفاع می‌کرد و بازی گره خورده بود، باز هم تک‌تیرانداز لهستانی به کمک بارسا آمد. یک ارسال زیبای دیگر از گوندوگان با ضربه سر آرائوخو به مقابل دروازه رفت و در آنجا لوا توپ را به تور چسباند.

در دقیقه ۳+۹۰، خطا برای بارسلونا پشت محوطه جریمه و بهترین فرصت برای ثبت هت‌تریک. لوا و فران تورس پشت توپ بودند اما از همان ثانیه‌های ابتدایی مشخص بود که زننده ضربه لوا است. او توپ را به شکلی فوق‌العاده از روی دفاع عبور داد و توانست برای بار سوم به گل برسد تا بازی امشب را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

ستاره ۳۵ ساله با ثبت اولین هت‌تریک فصلش حالا در جدول بهترین گلزنان لالیگا ۱۶ گله شده و در رتبه چهارم قرار گرفته است. او برای رسیدن به جایزه پی‌چی‌چی باید الکساندر سورلوث، ستاره ویارئال، و جود بلینگام با ۱۷ و آرتم دووبیک، مهاجم خیرونا، با ۱۹ گل را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه