Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شادگان گفت: با توجه به اینکه شهرستان شادگان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، تمام آیین‌ها و مراسم نیمه شعبان در این شهرستان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جزایری اصل امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان شادگان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، تمام آیین‌ها و مراسم نیمه شعبان در این شهرستان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا شهرستان، برگزاری مراسم تجمعی اعم از محافل دعا، مجالس جشن‌های نیمه شعبان، ممنوع است و هیات‌های مذهبی شهرستان نیز همچون قبل در راستای حفظ سلامت خود و دیگران همکاری لازم را با این ستاد به انجام خواهند رساند.

امام جمعه موقت شادگان افزود: امسال جشن نیمه شعبان در شادگان متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به صورت مجازی با حضور مردم در خانه‌ها برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جزایری اصل در پایان همچنین برنامه‌های هر خانه یک پرچم، پویش‌های جشن‌های خانگی، دعای فرج، چراغانی خانگی، ختم قرآن، دعای سلامتی امام زمان(عج)، ختم قرآن، کیک خانگی، تزیین و روشنایی درب خانه‌ها را از دیگر برنامه‌ها در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر جشن‌های نیمه شعبان برشمرد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فضای مجازی جشن نیمه شعبان امام جمعه شادگان برنا خوزستان نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن

بایر لورکوزن دقیقه ٩٠ از شکست خانگی فرار کرد تا همچنان به رکورد تاریخی خود ادامه دهد.

به گزارش مشرق، در هفته سی و یکم رقابت‌های بوندسلیگا آلمان از ساعت ۲۰ امشب تیم فوتبال بایر لورکوزن در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اشتوتگارت رفت.

شاگردان ژابی آلونسو که قهرمانی خود را در مسابقات بوندسلیگا قطعی کردند بعد از تساوی در نیمه نخست مقابل حریف در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم دو بار از اشتوتگارت گل خوردند.

دقیقه ۶١ امین ادلی یکی از گل های خورده را جبران کرد. در حالی که به نظر می‌رسید لورکوزن بعد از ۴۶ بازی شکست بخورد اما دقیقه ٩۶ بازی روبرت آندریش گل مساوی را زد تا لورکوزن به روند شکست ناپذیری خود همچنان ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار