Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤولان کانال سوئز در مصر روز پنجشنبه اعلام کردند تلاش‌ها برای شناور ساختن کشتی باری منحرف شده در مسیر این آبراهه ادامه دارد و عبور و مرور کشتی‌ها همچنان امکان پذیر نیست.

به گزارش ایرنا به نقل از اسکای نیوز، «اسامه ربیع» رییس اداره کانال سوئز اعلام کرد که عبور و مرور کشتی ها در این آبراهه تا پایان کار شناور ساختن کشتی غول‌پیکر باربری پانامایی «EVER GREEN» که در کیلومتر ۱۵۱ این کانال گیر افتاده، امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تلاش ها برای شناور ساختن این کشتی باربری با ۸ یدک‌کش غول پیکر از جمله یدک‌کش برکه ۱ با نیروی کششی ۱۶۰ تن ادامه دارد.

کشتی کانتینری «اور گرین» یک کشتی غول‌پیکر باربری به طول ۴۰۰ متر و عرض ۶۰ متر است. این کشتی سه‌شنبه شب (۲۳ مارس) به دلیل وزش طوفان شن و شرایط بد جوی از مسیر خود منحرف شد و مسیر عبور کشتی‌ها از کانال سوئز را از هر دو طرف مسدود کرد.

کشتی باربری «اور گرین» با پرچم پاناما از چین به مقصد بندر روتردام هلند در حرکت بود که دچار سانحه شد.

به دنبال مسدود شدن کانال سوئز، دست کم ۱۵۰ کشتی حامل نفت، قطعات خودرو و کالاهای مصرفی در هر دو طرف کانال تجارت آسیا-اروپا در انتظار عبور از این آبراهه هستند.

لینک کوتاه: asriran.com/003G2H

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کانال سوئز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از رودخانه با طناب

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بلوچ معاون عمرانی فرماندار چابهار در پیگیری و تشریح این موضوع، گفت: به دنبال سیلاب اخیر مسیر خاکی روستای کورکچ آسیب دید که با تلاش نیرو‌های امدادی و خدماتی بازگشایی و درحال حاضر عبور و مرور ساکنان این روستا از این مسیر درحال انجام است.
ساکنان روستای کورکچ شهرستان چابهار به منظورسهولت در رفت آمد درخواست ساخت پل بر روی رودخانه‌ای دارند باعث جدا شدن بخش‌های از روستا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عبور از رودخانه با طناب
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان حقیقت دارد | سلاجقه: برای مسدود کردن انحراف آب با طالبان گفت‌وگو می‌ کنیم | طالبان آب شیرین را تلخاب می کند!
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی شد/ بزرگراه اردستانی همچنان مسدود است
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت
  • هشدار مرسک درباره ادامه اختلالات کشتیرانی در دریای سرخ
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه ۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت