Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدجواد ساداتی‌نژاد در نخستین شورای اداری سال ۱۴۰۰ کاشان در مصلی بقیة‌الله‌الاعظم با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» افزود: بروکراسی اداری یکی از مهمترین موانع تولید و حذف آن بزرگترین نیاز تولیدکنندگان و خلق جهش و خلاقیت در صنعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر همکاری و همنوایی تمامی مسوولان و مدیران شهرستان در تحقق این مهم ادامه داد: منطقه صنعتی کاشان و آران و بیدگل نماد اقتصاد مقاومتی و درون‌زا بر پایه بخش خصوصی که توانسته اتفاقات بزرگی را در عرصه تولید کشور رقم بزند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بعضی از قوانین و امور اجرایی از جمله موانع تولید برای صنعتگران در عرصه اشتغال و تولید کشور است تصریح کرد: مسوولان مصداق اصلی حمایت از تولید، به‌ویژه در عرصه زیرساخت‌های این بخش هستند.

ساداتی‌نژاد تلاش مضاعف و ایستادگی در ایجاد زیرساخت‌ها و مقاومت در مقابل مخالفان در سطوح مدیریتی را خواستار و یادآور شد: هیچ مدیری نباید از گفتن حرف حق به صورت قاطع و محکم هراس و نگرانی داشته باشد، حتی اگر با او برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کس در منطقه کاشان و آران و بیدگل نمی‌تواند با مدیر تلاشگر و مانع‌زدا در عرصه تولید و احقاق حق مردم بایستد، خاطر نشان کرد: بروکراسی  ۱۰ برابر بزرگ‌تر از تحریم‌ها و حدف آن مهمترین نیاز در رفع موانع تولید است که شکوفایی، جهش و خلاقیت در صنعت را به دنبال دارد.

نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی حمایت از تمامی حوزه‌های تولید، کسب و کار را خواستار شد و اظهار داشت: مدیران در این مسیر از اینکه تلاششان خوشایند کسی نباشد کار را رها نکند و بندها را از پای اهالی کسب و کار باز کند.

ساداتی‌نژاد با اظهار تاسف از آنچه مانع‌تراشی‌ برخی مسوولان استانی بر سر راه تولید و اشتغال کاشان عنوان کرد، اظهار داشت: هیچ مانعی نمی‌تواند در مقابل اراده مدیران دلسوز در عرصه تولید واقع شود، چرا که تجربه ثابت کرده‌ هر جا اراده‌ها متحد و منسجم شود تمامی موانع برداشته می‌شود.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی اعمال قدرت و قوت مضاعف مدیران در تحقق شعار سال در عرصه تولید را خواستار شد و ادامه داد: در این عرصه با مدیرانی که کار نمی‌کنند تعارف و رودربایستی نداریم و در این راستا از مدیران فعال و حامی تولید و ایجاد زیرساخت‌های آن پشتیبانی می‌کنیم و در برابر مخالفان مقاومت می‌کنیم.

وی همچنین با تقدیر از تلاش‌ها و همکاری‌های رحمت‌الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در منطقه کاشان گفت: سال ۹۹ ملت ایران به‌ویژه کاشانی‌ها با همدلی و مواسات در پدیده کرونا پرافتخارترین سندهای تاریخ بشریت را با همکاری قرارگاه‌های اجتماعی، سپاه، بسیج،  ارتش، هیات‌ها، موسسات خیریه و خیرین رقم زدند.

نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال ۹۹ به همه التهاب‌ها و سختی‌های مضاعف آن در مواجهه کرونا گذشت گفت: انتظار می‌رود سال ۱۴۰۰ نیز در کاشان با همکاری و همدلی مسوولان و هدایت و راهبری‌های آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در کاشان و امام جمعه این شهرستان سالی پر از افتخار و موفقیت ثبت شود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

اکنون نزدیک به یک‌هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و ۱۳ شهرک، ناحیه و منطقه صنعتی و ۶ هزار و ۳۰۰ هکتار زمین زراعی، ۹ هزار هکتار باغ و گلخانه در شهرستان کاشان وجود دارد.

برچسب‌ها اقتصاد مقاومتی نماینده مجلس شورای اسلامی کاشان پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی نماینده مجلس شورای اسلامی کاشان اقتصاد مقاومتی نماینده مجلس شورای اسلامی کاشان اخبار کنکور کاشان و آران و بیدگل مجلس شورای اسلامی عرصه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان می باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با حضور شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سالهای گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کد خبر 749458

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم باید «مردمی‌سازی اقتصاد» باشد
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود