Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیخشتاینر معتقد است که پیرلو سزاوار فرصتی دوباره است.

استفان لیخشتاینر، بازیکن سابق یوونتوس در مصاحبه جدید خود با توتو یووه در مورد اینتر و پیرلو صحبت کرده است. به گزارش طرفداری و به نقل از گل ایتالیا، لیخشتاینر در این مصاحبه گفت:

ساعتی که کار نمی کند؟ بیش از این که کار نمی کند، ساعتی است که دچار مشکل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس در مرحله ای است که در آن در حال ساخت یک چرخه پیروز دیگر است. فکر می کنم که دیر یا زود سالی که در آن مشکل دارید و به سختی می افتید، فرا می رسد. متاسفانه در فوتبال نمی توانید تا ابد برنده باشید. به عقیده من باید به نیمه پر لیوان نگاه کنید، یوونتوس تا الان یک سوپرجام را برده است و شانس فتح کوپا ایتالیا را نیز دارد. در باشگاه همه در سال های اخیر به قهرمانی در لیگ عادت کرده اند اما تکرار قهرمانی هرگز قطعی نیست.

به نظر من چیزی که درست است، این است که به مدیریتی که برای سال های زیادی پیروز بوده است، اعتماد داشته باشیم. قدرتی برای ایجاد چرخه ای جدید وجود دارد، شاید برای فتح لیگ قهرمانان. چیزی که من درک نکردم این است که چرا یوونتوس در سه سال اخیر مقابل تیم هایی که از سطح مطلوبی برخوردار نیستند و می توان آن ها را شکست داد، حذف شده است. به جز سالی که در مرحله گروهی حذف شدیم، به یاد می آورم که همیشه تیم هایی که ما را حذف می کردند بزرگ ترین تیم های اروپا مانند بایرن و رئال مادرید بودند.

 صدرنشینی اینتر در لیگ؟

فکر می کنم باید به اینتر تبریک بگوییم چون آن ها فهمیدند که برای بازگشت به مسیر پیروزی باید یوونتوسی ها را بخرند. بیایید به یاد داشته باشیم که همیشه پس از طوفان، خورشید بیرون می آید.

پیرلو؟

آندره آ پیرلو لایق یک شانس دیگر است. مدیریت باشگاه وقتی او را به عنوان مربی انتخاب کرد، ریسک این کار را می دانست. پس آن ها قطعاً برای موقعیتی که قهرمان لیگ نشوند، برنامه ریزی کرده اند. اگر او توانست سهمیه لیگ قهرمانان بگیرد، به نظرم این درست است که به او اجازه دهیم برای یک سال دیگر نیز در یوونتوس کار کند.

 همچنین بخوانید:

پاول ندود: رونالدو و پیرلو قطعا در یوونتوس خواهند ماند

استفان لیخشتاینر: یوونتوس برنده شدن را بلد است؛ کار قهرمانی اینتر هنوز تمام نشده

 

 

اخبار داغ 

برترین های قرن با حمید درخشان: علی پروین می گفت اول قلیچ خانی، بعد من / با اجازه خودم را در تیم قرار می دهم! ابراهیم شکوری: شاید محمد دانشگر دوست داشت برای پرسپولیس بازی کند / اختصاصی طرفداری ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دنیل گورینی، هافبک 19 ساله لاتزیو، بر اثر سانحه رانندگی درگذشت فرانک دی بوئر: ترکیه رقیب خوبی بود اما تیمی نبود که هلند به آن ببازد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم

وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم

دیگر خبرها

  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A